Tallink arvestab müügis rahvuslike eripäradega

Tallink on teinud suuri investeeringuid, et luua laevades selline keskkond, mis võiks kõikidele rahvustele sarnaselt meeldida. Võimalusel asetavad nad ettepoole need tooted, mis on ühele või teisele rahvusele meelepärasemad.

Tallink Grupis toimub aasta jooksul mitukümmend kampaaniat, millest osad on ülegrupilised ning teised jälle lokaalsed. „Tallink Grupp ise kleepsukampaaniaid ei ole korraldanud, kuid seda teeb meie tütarettevõte Duty Free ning kauplustes toimunud kampaaniad on olnud väga edukad,“ rääkis Tallink Groupi müügi- ja turundusdirektor Marina Jõgi. Ta lisas, et Tallink Takso kleepsuprogramm on pika ajalooga ning klientide hulgas juba väga hästi tuntud.

Tallink saadab iga aasta lõpus Club One kliendikaardi omanikele reisivautšeri. Seda, kui palju püsikliente kasutab aasta lõpus saavaid reisivautšereid, Jõgi ei saanud öelda, sest tegemist on ärisaladusega. Kuid tema sõnul on nad klientide käest saanud aastate jooksul palju positiivset tagasisidet.

Müük laeval ja erinevatele rahvustele

Jõgi sõnul on kõikidel rahvustel omad reisitraditsioonid ja ka –eelistused ning õnneks on kõikide nende Läänemere ümber asetuvate elanike merearmastus üsna suur. „Seega oleme investeeringuid tehes saanud luua laevadele sellise keskkonna, mis võiks kõikidele rahvustele sarnaselt meeldida,“ selgitas Jõgi erinevatele rahvastele müüki laeval. Ta lisas, et võimaluste tutvustamisel asetavad nad lihtsalt ettepoole need tooted, mis ühele või teisele on eriti südamelähedased.

Laeva meelitab inimesi ostma meeldiv ostukeskkond, toredad teenindajad ja tootesortiment. „Poode oleme mitmetel laevadel ka alles hiljuti värskendanud nii väljanägemise kui praktiliste mugavuste suurendamise osas,“ ütles Jõgi. „Samuti saavad meie müügitöötajad pidevalt erinevaid koolitusi, et ostlejatele erinevates keeltes võimalikult head nõu anda.“

Tallink peab enda kõrghooajaks suve, mil inimestel on pikemad puhkuseperioodid ning ilus ilm kutsub merele aega veetma. Samuti tõuseb reisijate arv aastavahetusel ning koolivaheaegadel.

Tallink kasutab dünaamilist teenuse hinnastamise süsteemi

„Nii Tallinn-Helsingi kui Tallinn-Stockholmi liinidel kasutame nn dünaamilist hinnastamise süsteemi, millega enamus reisijaid on ilmselt tuttav lennureiside broneerimiskeskkondade kaudu,“ selgitas Jõgi nende teenuse hinnastamist. Et motiveerida reisijaid oma otsust varem langetama, lisas Jõgi, et soodsam on broneerida pilet varakult ning siis, kui vabu kohti on veel rohkem. Jõgi sõnul muutub hind vastavalt sellele, et mida lähemale tuleb reis ning mida enam on sellel reisijaid. „Ettevõtted püüavad nii reise paremini ette valmistada – siis on teada, palju on vaja teenindatavat personali ja näiteks toorainet toidu valmistamiseks.“

„Tänapäeva reisisellid on teadlikud kliendid, kes oskavad oodata mugavat ja kvaliteetset teenust reisi algusest ehk broneerimisprotsessist kuni kojujõudmiseni,“ ütles Jõgi. Tema sõnul püüab Tallink kõikide trendidega kursis olla ning nende kaudu ka oma teenuseid parendada. „Kliendi positiivses üllatamises peitub suur võlujõud.“


 

 

Osale arutelus

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Volume Design otsib Eesti turu MÜÜGIJUHTI

CV-Online Estonia OÜ

02. november 2017

Data Print otsib MÜÜGIJUHTI

Data Print OÜ

05. november 2017

Teabevara