Vastuvõtuadminstraatori töö on täis üllatusi

Eesti parima hotelli vastuvõtuadmistraatori Ott Riieli töö Hotell Palacis on täis pidevaid üllatusi ning inimestega suhtlemist ja nende abistamist.

Eesti parima hotelli vastuvõtuadministraatori Ott Riiel töötab Hotell Palacis ning oma tööpäeva alustab ta tavaliselt kodus, kus loeb ärgates mõni minut e-kirju, et ennast kurssi viia eelmise vahetuse ajal toimunust. „Läbi selle olen tööle jõudes juba ajaliselt võidus, kuna tihtipeale tuleb esimese asjana leti taha asudes koheselt külalisi abistada,“ selgitas Riiel.

Riieli vahetused on tavaliselt  üheksast hommikul üheksani õhtul, ehk siis kaheteistkümne tunni pikkused. Tema sõnul on füüsiliselt kõige kurnavam hommikust õhtuni jalgadel olemine ning vaimsel tasemel nõuab töö pidevat ärksust. Alati peab olema valmis erinevateks küsimusteks, millega külastajad tema poole pöörduvad. Vahetuse jooksul puutub ta kokku ligemalt 50-60 külastajaga. „Väga töistel päevadel võib see number isegi 100 lähedane olla.“

„Märkimisväärne osa tööülesannetest moodustavad külaliste sisse- ja väljaregistreerimisprotseduurid, kuid samuti on minu ülesandeks abistada külalisi kõigis nende küsimustes, sh soovitada linna vaatamisväärsuseid, ajaveetmisvõimalusi, restorane jms,“ rääkis Riiel enda põhilistest tööülesannetest.

Tema sõnul on väga raske välja tuua midagi igapäevast, mis temalt nõuab palju aega. Kuid külaliste erisoovide täitmist esineb harva, mis nõuab rohkem otsimist ja organiseerimist. „Ajakulukamad on olukorrad, kui külalised peatuvad meil pikemalt ja tulevad uurima, kuidas seda aega kõige paremini sisustada,“ rääkis Riiel.

Kollane vildist saunamüts

Riieli sõnul oli tema mõistes kõige veidram mure ühel vanemal naisterahval, kes oli vanalinnas näinud ühte turisti kandmas naljakat kollast vildist saunamütsi, kus kaunistuseks oli tihastepesa. „Ta näitas sellest isegi pilti ja mulle tundus see üks tobedamaid peakatteid, mida näinud olen. Kuid tema jaoks oli see oluline saada, kuna soovis selle lapselapsele viia. Käisin ise seda hiljem ka vanalinnas otsimas, kuid kahjuks ei saanud siiski vanaprouat aidata.“

Hotell Palaci vastuvõtukollektiivis on kõik lõbusa ellusuhtumisega inimesed, seega head huumorit on terve päev täis pikitud. Riieli jaoks on eredaim mälestus suvest, kus meid külastasid kolm sõpra, kellest üks oli väga heal tasemel mustkunstnik. „Ta demonstreeris meile erinevaid trikke alates sellest, et tegi minu 5-eurosest rahatähest dollari. Etteaste lõpetas sellega, kus kaotas oma pihust ära taskurätiku (seljas oli lühikeste varrukatega särk, seega varukasse ta seda ei peitnud) ja järgmisel hetkel tõmbas ta selle paar meetrit eemal seisva inimese pintsakutaskust välja.“ Riieli sõnul tõi selline trikitamine väga laia naeratuse näole ja pani tõsiselt mustkunsti uskuma.

Tüütusse klienti suhtu heatahtlikkusega

„Võin öelda, et ma ei ole suur e-kirjadega tegelemise fänn,“ kui Riiel ütles, mis on tema jaoks üks kõige tüütuim tegevus. Ta rääkis, et tüütuid külalisi esineb igal pool, kuid ta tõdeb, et neil on neid üllatavalt vähe. „Suhtun nendesse ülima heatahtlikkusega eesmärgiga saavutada nende rahulolu ja leida parim võimalik lahendus.“

Riiel tunnistab, et teda on väga lihtne vihastada. „Otseloomulikult ei ärritu ma kunagi külaliste nähes,“ ütles ta. Selgitades, et teda ärritab enim inimeste rumalus, kui elementaarne osutub nende jaoks ilmraskeks ja –võimatuks.

„Kõige rohkem meeldib mulle mu töö juures mitmekesisus.“ Riiel räägib, et talle rutiin eriti ei meeldi ja nii kaua kui tegemist on erinevate inimeste mitmekülgsete soovidega, seni seda ei tekigi.  „Ma arvan, et suure hotelli töös on rutiin üldiselt harva esinev nähtus.“ Ta armastab seda, kui külalised lahkuvad hotellist äärmiselt positiivsete emotsioonidega ning nad seda oma tagasisides väljendavad. „See muudab ka tumedama päeva helgemaks.“

Osale arutelus

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Logotrade otsib REKLAAMKINGITUSTE PROJEKTIJUHTI

Logotrade OÜ

31. detsember 2017

Teabevara