10 nippi toiduäri turundamiseks

Sotsiaalmeedia pakub toitlustusäri turundamiseks ja klientide meelitamiseks ohtralt võimalusi.

Paljud tegevused raha ei küsi, kuid väikese summaga saab oma firmat oluliselt suurema inimeste hulgani viia, selgitas Goal Marketing loovjuht Marko Saue 4. novembril ilmunud Äripäeva toidumessi Foodfest kokku võtvas erilehes.

Kuidas sotsiaalmeedia abiga rohkem müüa?

1. Mis nägu su firma sotsiaalmeedias on?
Inimesed check'ivad end söögikohtades sisse, laevad üles pilte toidust ja annavad koha kohta tagasisidet. Vaata üle, milline pilt sinust avaneb, jälgi tagasisidet ja lae ise üles professionaalsed fotod oma toitudest. Uuri kindlasti ka mitmendana sa otsingus välja tuled ja kas äkki tasuks tasuliselt Foursquare'is enda toitlustusettevõte esimeseks tõsta.

2. Premeeri kundet.
Premeeri sisse registreerimisi ja tagasisidet. Nii Tripadvisoril, Facebookil kui ka Foursquare'il on uste ja akende peale käivad kleepsud ja lauarääkijad, mis kutsuvad üles sisse registreerima ja sellega näiteks tasuta kohvi, kooki või hinnasoodustust saama.

3. Jaga sotsiaalmeedias päevapakkumist.
Lihtne pilt, kas või telefoniga. Iga päev kindlal kellaajal, väike üleskutse ja hind juurde ja ongi fännidel hea põhjus teile lõunale tulla. Kui päevapakkumist pole, siis võta lihtsalt oma menüüst iga päev üks roog, millest tee "tänane lõunasoovitus".

4. Kirjuta oma kundedele.
Igal ettevõttel on omanäoline lähenemine sotsiaalmeedias loodavale sisule ja suhtlusele fännidega. Jaga oma fännidega aktuaalset ja olulist infot, tee nalja, vabanda, kui vaja ja näita end erinevatest külgedest. Heaks sisuks on fotod ja videod, mis teid, teie kokkasid ja roogasid tutvustavad.

5. Mängud meelitavad.
Facebookis saab lihtsalt teha väikseid aktiveerimis- ja fännikogumismänge. Lae üles pilt ühest ahvatlevast roast, palu fänniks hakata, postitust jagada, mingile küsimusele vastata ja loosi see kõigi vastajate vahel välja. Kasuks tuleb kindlasti ka sellise loosimängu nii-öelda upitamine ehk tasuline leviku toetamine ehk boost. Viimast ei saa teha pildiga, millel on teksti rohkem kui 20%. Lisaks proovi ka erinevaid postitusi, mis tooksid inimesed internetist füüsiliselt sinu juurde kohale. Anna selleks põhjuseid - näiteks täna šokolaadikoogi ostjatele tasuta piimakohv või ütle ettekandjale parool "saladus" ja saad 10% arvest soodustust jne.

Loe Äripäevast, millised on Goal Marketingi loovjuhi Marko Saue ülejäänud 5 soovitust .

 

 

 

Osale arutelus

  • Rivo Sarapik

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Global Marine Supply otsib JAEMÜÜGI OSAKONNA JUHTI

M-Partner HR OÜ

22. detsember 2017

EasySnap otsib Skandinaavia suuna MÜÜGIJUHTI

Easysnap Co-Packing Northern Europe OÜ

17. detsember 2017

Teabevara