Veho: müügikasvu edendavad püsikunded

Automüüjad peaksid tegema rohkem tööd nende inimestega, kes on kord juba nende käest auto ostnud, mitte keskenduma ainult neile, kes salongi uksest sisse astuvad, oli Veho Eesti turundusdirektor Karin Weissbach kindel. See on koht, kus ettevõtetel tekib oodatud müügikasv.  

Veho Eesti turundusdirektor Karin Weissbach rääkis turunduskonverentsil Wazzap?, et käesoleva aasta 9 kuu jooksul on müüdud 16 143 autot ning meediasse on brutohindades kulutatud 14 miljonit eurot. „See tähendab seda, et ühe auto müügiks on kulutatud 874 eurot,“ rääkis Weissbach.

Tema sõnul realiseerub nende müügitugi siis, kui auto on müüdud. „Vaba raha meil ei ole ja reklaamiraha saame kasutada ainult siis, kui auto on müüdud.“ Ta lisas, et ühe auto müügiks tuleb kulutada hetkel rohkem raha, kui 2002. aastal. Lisaks jagunevad autokaubanduse turundusrahad palju võrdsemalt, kui varem. Peamisteks kanaliteks on printmeedia (25%), internet (20%) ja tele (4%).

Weissbachi sõnul on automüügi puhul näha aastas kaks tippu – aprill-mai ja oktoober. „Jõulukingitusena on auto endiselt ebapopulaarne toode, sest inimeste tähelepanu läheb jaekaubandusse, kus on rohkem emotsiooni,“ rääkis Weissbach.

Tema sõnul toetab uute autode müüki uute mudelite turuletulek, inimeste rahalise võimekuse kasv ning kasutatud autode sissevoolu drastilise vähenemise. „Klientide teadlikkus on kasvanud ning seetõttu otsustatakse osta pigem uus auto, kui kasutatud.“

Weissbach rääkis, et automüüjad tahavad teha hetkel tööd nende inimestega, kes tulevad salongi. Kuid tema sõnul ei tegeleta nende klientidega, kes on ettevõttest juba korra auto ostnud. „Seetõttu jätkub võitlus nende inimestega, kellega on kontakt saavutatud ja juba auto müüdud, sest sealt võib tulla ka see müügikasv, mida kõik ootavad.“

Suunad ja arengud

Uue meedia võimalused: Digitaalreklaamid sobivad automüüki suurepäraselt. Probleemiks kujuneb pigem julgus kasutada kompetentset tööjõudu, et teha tõeliselt silmapaistev töö selles valdkonnas.

Personaalne müük:  Uuel aastal tuleb tööd teha olemasoleva kliendibaasiga ning teha rohkem ka uut müüki ja lisamüüki. Väga oluline on isiklik kontakt ja personaalsed pakkumised.

Ristturunduse võimalus: Hea võimalus leida uusi sihtrühmi, tuues toodetes esile väärtused lähtuvalt ootustest ja vajadustest.

Osale arutelus

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Logotrade otsib REKLAAMKINGITUSTE PROJEKTIJUHTI

Logotrade OÜ

31. detsember 2017

Teabevara