Sami Seppänen: Oluline on olla parim kliendi hinnangul

20. novembril 2014 esinesid Best Marketing Clubis Elisa juhatuse esimees Sami Seppänen ja turundusjuht Karin Kanepi. Ettekande teemaks oli "Konkurentsiolukord telekommunikatsiooniturul ning Elisa brändi uuenemine". Siinkohal kokkuvõte räägitust.

Elisa Eesti juhatuse esimees Sami Seppänen rääkis, et Elisa on Eestis eelistatuim mobiilsideoperaator. Elisa klientide arv on kasvanud nelja aastaga rohkem kui 200 000 võrra, neist peaaegu 80 000 klienti on tulnud Elisasse numbriliikuvuse teel teistest võrkudest ning otsustanud ka jääda.

Miks Elisal nii hästi läheb? „See, et kliendid tulevad Elisasse, on müügi ja turunduse teene, aga see, et nad jäävad Elisasse, tuleneb heast teenuse kvaliteedist ja heast teenindusest,“ ütles Sami Seppänen.

Elisa loob Seppäneni sõnul parimat mobiilse interneti võrku Eestis. „Oluline on olla parim kliendi hinnangul. Kuna üle 90% internetiliiklusest tekib siseruumides, siis tuleb mõõta internetikiiruseid, mis jõuavad reaalselt siseruumidesse,“ rääkis Seppänen ja lisas, et seda Elisa ka teeb ning nende mõõtmiste põhjal on Elisal siseruumides võrreldes konkurentidega parim 4G levi. Elisa kvaliteedieelise põhjus on Seppäneni hinnangul loogiline: „Elisa kasutab madalaid sagedusi rohkem kui konkurendid, kellel on Elisaga võrreldes mitmekordsed ehituskohustused kõige kõrgemal sagedusel, mis levib mitu korda kehvemini siseruumidesse.“

Alates oktoobrikuust on Elisal uus välimus. „Ettevõtte juhile on selline muudatus alati võimalus inimeste mõtteviisi uue brändilubaduse suunas muuta. Küsimus on selles, kas sa suudad seda teha? See on brändi muutmise juures tähtsaim ja raskeim asi,“ rääkis Seppänen.

Kui palju Eestit brändimuudatusse kaasati või oli see soomlaste nö kingitus Eesti Elisale? „Eesti Elisa moodustab 5-10% Elisa kontsernist – no kui palju see saba ikka koera liigutab,“ vastas Seppänen. „Mõne muudatuse osas teeme tulenevalt turu erinevustest ja ka mõningasest kultuurilisest erinevusest emaettevõttest erinevaid valikuid.“

Kui palju Sami Seppänen ise turundusega tegeleb? „Üldiselt vähe, mina olen pigem insener-finantsist ehk mitte väga loov inimine. Mina lasen turundajatel otsustada ja siis koos vaatame, kuidas oleme arenenud ja mida  uut õppinud,“ kommenteeris Seppänen.

Loe Äripäeva teemaveebist Best-Marketing, kuidas on Elisa Eesti turundusosakond üles ehitatud, mida kannab uud bränd ja kui palju turundusotsuseid tehakse Eestis kohapeal.

Osale arutelus

  • Silja Oja

Seotud lood

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Krimelte otsib MÜÜGIASSISTENTI

Krimelte OÜ

22. oktoober 2017

Data Print otsib MÜÜGIJUHTI

Data Print OÜ

05. november 2017

Teabevara