UUS seminar: Kuidas avada jaekettide uksi?

Algas registreerimine jaekettide, tootjate ja hulgikaupmeeste ühisseminarile, mis on järjekorras juba neljas. Traditsiooniliselt saavad asjaosalised  seminaril kokku, et olulised teemad ette võtta.

SEMINARIL EI OLE HETKE SEISUGA ENAM VABU KOHTI! REGISTREERIMINE OOTELEHELE.

Vabade kohtade tekkimisel kinnitame registreerimise.

Aeg: 10.veebruar 2015 kell 9.30-16.30

Koht: Koht:Tallinna Loomaaia keskkonnahariduskeskuse auditoorium, Ehitajate tee 150, Tallinn

Eriti oodatud: tootjate ja hulgikaupmeeste müügimeeskonnad, ettevõtete juhid, jaekettide ostuinimesed ja juhid.

Registreerimiseks on kõige mugavam võimalus SIIN!

Seminari toetaja:

 

 

 

"Kuidas avada jaekettide uksi?" programm

9.30-10.00 Kogunemine, hommikukohv ja värske Äripäev

10.00 -10.15 Avasõnad ja FILM „Kuidas oma toode jaeketti sisse saada?“

Üks pilt räägib rohkem kui tuhat sõna! Eriti liikuv pilt. Äripäev salvestas kogu müügiprotsessi alates ettevalmistusest ja esmasest pöördumisest ostujuhi poole,  kuni toote sortimenti saamiseni. Film on valminud koostöös jaekettide ja tootjatega spetsiaalselt seminari tarbeks. Kohapeal kommenteerivad filmi asjaosalised. Jagatakse häid nippe ja hoiatatakse enam levinud vigade eest. Mida teha kui jaekett ei vasta? Kuidas argumenteerida oma toote eripära? Kuidas valmistada ette sortimendikoosolekuks? Kas annab mõjutada ostujuhti? Kuidas luua positiivne jätkumüügi õhkkond – seda ka juhul, kui sa ei saanud oma toodet sortimenti sisse?
Esimene lühifilm toob vaatajate ette vajaliku eeltöö ja esmase pöördumise jaeketi poole.

10.15 – 10.45 Uuring: Milline on uudistoodete saatus jaeketis?

Uuringut kommenteerib Nielsen tegevjuht Margo Kurisoo

Kui kaua aega võtab aega uute toodete saamine jaeketti? Kui kaua uudistooted riiulitel elujõulisena püsivad? Kui paljud uudistoodetest hääbuvad? Uuringu tulemuste põhjal on võimalik analüüsida enda tooteid. Kas seis on keskmisest parem või halvem?

10.45 – 11.00 FILM „Kuidas oma toode jaeketti sisse saada?“

Kui jaekett ei vasta...

Mida teha kui jaekett ei vasta? Selline olukord on üsna tavapärane. Toode on olemas, pakkumine jaeketile tehtud aga sealt mingit vastust ei tule. Räägi justkui seinaga! Teine osa meie filmist avab jaekettide köögipoole ning jagab mõned soovitused, kuidas vastus ikkagi kätte saada.

11.00 – 11.30 Pane disainerid oma toodet müüma!

Identity  loovdirektor Ionel Lehari

Eesti tootjad võiksid enam investeerida nii tootedisaini kui toote pakendisse. Jaeketis on pakend oluline pilgupüüdja ja toote hüvede tutvustaja. Kuidas disainerite abi kasutada ja kust neid leida? Palju maksab? Ettekandes tuuakse nii häid kui halbu näiteid jaevõrgus müügiolevatest toodetest.

11.30 – 12.30 LÕUNA

12.30 – 12.45 FILM „Kuidas oma toode jaeketti sisse saada?“ 

Kui jaekett  kahtleb...

Kuidas argumenteerida oma toote võimalusi? Jaeketi sortimendijuhil on terve rida kahtlusi, toote pakkuja seevastu on veendunud oma toote edus. Vahel on seisukohad üsna äärmuslikud. Kuidas selles olukorras üksteisele lähemale jõuda? Millised argumendid on vaja igal juhul ette valmistada?

12.45 – 13.15 Kas kampaania- ja paigutuskohatasud on seaduslikud?

Advokaadibüroo VARUL vandeadvokaat Triinu Järviste

Kui korrektne on juriidilisest aspektist maksta tasu kauba parema paigutuskoha eest kaupluses või juurdepääsu eest kaupluse sortimendile ja kampaaniatele? Advokaadibüroo Varul vandeadvokaat Triinu Järviste toob näiteid ning räägib õiguslikult lahti lubatud ja lubamatud võtted.

13.15 – 13.45 Vestlusring: Mille eest tegelikult trahvitakse ja mis on erinevate jaekettide kogemus?

Selveri ostudirektor Katrin Riisalu, Rimi Eesti ostudirektor Margus Amor, ABC Supermarketsi ostu- ja turundusdirektor Marge Kikas, ETK ostudirektor Taavi Kontson (videolugu)

Jaeketid toovad välja kogemuse. Kui palju nad trahve nad teevad, mis on peamised põhjused ning mis suunas liigutakse? Kas trahvide tegemisest on olnud ka abi? Lavale jõuavad nii numbrid kui näited.

13.45 – 14.00 FILM „Kuidas oma toode jaeketti sisse saada?“

Ees on sortimendikoosolek...
Ka juhul, kui läbirääkimised on kulgenud edukalt, ei ole veel toode kaugeltki letile jõudnud. Ees on sortimendikoosolek. Kuidas valmistada ette sortimendikoosolekuks? Millised on jaeketi „ei“ vastuste enamlevinud põhjused? Kas annab ostujuhti mõjutada?

14.00 – 14.30 Koostööpõhimõtetest jaekettidega, mis on toonud Kalevile ja Põltsamaa Felixile edu.

Kalevi ja Põltsamaa Felixi müügidirektor Janno Kurg

Janno Kurg räägib, kuidas nendel on õnnestunud  erinevate jaekettidega (Maxima, Rimi, Selver, Prisma jpm) head koostööd teha ning mis on  edu võtmed. Praktilise kogemuse lavale toomise eesmärk on jagada soovitusi ning tuua välja mõned eripärad. Palusime Jannol rääkida ka salapärasest aga ahvatlevast Maximast. Mida Maxima tootjatelt ja hulgikaupmeestelt eelkõige ootab?

14.30 – 15.15 Networking. Kohtu privaatselt soovitud ostujuhi või –direktoriga.

Spetsiaalses formaadis ärikohtumine kestab 7 minutit. Iga osaleja saab valida jaeketi ja sortimendijuhi või ostudirektori, kellega soovib rääkida.  Kokku toimub selles sessioonis ligikaudu 75 kohtumist. Kohtumisele registreerumine algab 5. jaanuaril ja esimene valik on neil osalejatel, kes registreerunud seminaril osalemiseks enne aasta 2014 lõppu.
Kui tahad esimesena deiti valida, siis registreeri kohe ennast seminarile!
Kohtumisi ootavad: Selveri, Rimi, ETK, ABC Supermarkets, Stockmann ja ehk keegi veel.

15.15-15.30 FILM „Kuidas oma toode jaeketti sisse saada?“

Kuidas edasi...

Lõpuks ootab toote müüjat hea või halb uudis. Toode võetakse müüki, või siis mitte. Kuidas luua positiivne jätkumüügi õhkkond – seda ka juhul, kui sa ei saanud oma toodet sisse. Kui aga otsus on positiivne, kuidas ja kui palju peaks edasi suhtlema. Kas helistada, kirjutada, minna kohale, saata kingitusi?

15.30 – 16.30 Avameelselt abielust: laval on jaekettide otsustajad, tootjad ja hulgimüüjad

Jaekettidest on esindatud: Selveri ostudirektor Katrin Riisalu, Rimi Eesti ostudirektor Margus Amor, ABC Supermarketsi ostu- ja turundusdirektor Marge Kikas, Stockmanni müügijuht Hille Nurme, Prisma Peremarketi juhatuse esimees Janne Lihavainen, ETK juhatuse esimees Jaanus Vihand (kooskõlastamisel).

Esmakordselt esitavad tootjatele ja hulgikaupmeestele küsimusi ka jaekettide ostuinimesed! Laval on vastamas nii jaekettide ostudirektorid kui tootjate/hulgikaupmeeste müügidirektorid. Selle diskussiooni mõte on vastata ausalt ja anda võimalus avameelseteks küsimusteks.

Lisainfo:
- Kõik, kes soovivad suupärased tooteid presenteerida ja pakkuda maitsmiseks kõikidele osalejate, siis palun anda sellest teada aadressile maarit@kaubandus.ee . Kõik pakkumised on oodatud!
- Iga seminaril osaleja saab jaekettide ostumeeskondade kontaktinimekirja. See on boonuseks!

Seminari osavõtutasu:

Hetkel kehtib soodushind 179 eurot (km-ga 214,80) (registreerumisel kuni 15. jaanuarini 2015)

(tavahind 199 eurot, käibemaksuga 238,80)

Mitme osaleja puhul soodustus 5%

Registreerida on kõige mugavam SIIN

või saatke osaleja ja ettevõtte andmed registreerimine@aripaev.ee
või helistage registreerimiskeskusesse tel 667 0411

Info:
Programmijuht Aira Tammemäe
Kirjutage: aira.tammemae@aripaev.ee
Helistage: 5025548

 

  • bestsales.ee

Seotud lood

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

HILTI is looking for a SALES REPRESENTATIVE

Manpower OÜ

03. november 2017

Teabevara