TV3 võtmekliendihaldur: tahan muuta väikesed kliendid suurteks

TV3 Eesti võtmekliendihalduri Kristjan Silveti eesmärk on muuta väikesed, 10 000 eurose tellimusega kliendid keskmisteks või suurteks vähemalt 50 000 eurose tellimusega klientideks.

TV3 Eesti võtmekliendihaldur Kristjan Silvet alustab tööpäeva värskete lehtede lugemisega ning pilgu viskamisega suurematele veebisaitidele. „Vaatan, millised kliendid reklaami teevad ja otsin uusi potentsiaalseid kliente,“ rääkis Silvet. Ta lisas, et päeva viimane tegevus on järgmise päeva „vaja teha“ nimekirja koostamine. Tööpäev jääb tal üldiselt 8 tunni sisse, mõnikord venib see ka natuke pikemaks.

TV3 Eesti müügidirektor Algis Libliku sõnul eristub Kristjan teistest võtmekliendihalduritest sellega, et tal ei ole ühtegi meediaagentuuri ning ta tegeleb otse klientidele müügiga. „Ta on igal aastal oma käivet sisuliselt kahekordistanud,“ ütles Liblik.

Silvet ise ütleb, et tal on kuskil 500 klienti, kuid aktiivsemalt suhtleb 100ga. „Teinekord teen päevas alla kümne kõne, kuid teinekord on ka päevi, kus kõnede ja e-mailide arv küündib 30ni.“

„Meeldejäävalt veidraid muresid pole olnud, kuid pakkumiste soove konkurendi saatesse tuleb ikka aeg ajalt ette,“ ütles Silvet klientide erisoovide kohta, mida tema sõnul väga tihti ei esine. Ta lisas, et osad kliendid soovivad kasutada ainult erilahendusi, kuid mõni ei soovi nendest midagi kuuldagi.

Kristjan Silveti igapäevategevuste hulka kuulub kindlasti pakkumiste tegemine. „Teine vajalik tegevus, ilma milleta ei tohiks pääseda, on uute potentsiaalsete klientide otsimine ja uute kontaktide loomine.“

Müügieesmärgid kasvavad igal aastal

Kui uurida, kui keeruline on müügieesmärke täita, siis Silveti sõnul kasvavad need igal aastal ning temal puudub selles osas kaasarääkimisvõimalus. „Täitmine on 100% minu enda teha ja kõik, mis esmapilgul tundub võimatu muutub ajapikku võimalikuks.“ Lisades, et väga keeruline on täita eesmärke siis, kui ise selleks mitte midagi ei tee.

„Minu eesmärk on väikestest klientidest kasvatada keskmised ja suured kliendid.“ Tänu sellele lähevad ka Silveti klientide tellimused igal aastal suuremaks – väikesest 10 000 eurosest tellimusest kasvavad 50 000 eurosed ja suuremad.

TV3 võtmekliendihaldur rääkis, et kuna ta on piisavalt laisk inimene, siis ta leiab alati viisi, et tüütute asjade tegemine ei võtaks palju aega. „Esmalt leiutan süsteemi, mis hiljem hoiab oluliselt rohkem aega kokku,“ ütles ta.  Tema sõnul on müügiinimestel paks nahk, seega neid kergesti välja ei vihasta. „Vähemalt mind mitte,“ oli Silvet kindel.

„Naljaga on nii, et seda peab ikka ise tegema. Meil on väga äge kollektiiv ja nalja saab igapäevaselt.“

Silvet soovitab teistel müügiinimestel olla oma töös järjepidev ning tekitada harjumus asju teha. „Tee vajalikke tegevusi järjepidevalt, kuni need harjumuseks muutuvad.“ Enda töös armastab ta kõige rohkem vabadust ehk võimalust ja väljakutset ise oma aega planeerida.

Osale arutelus

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Global Marine Supply otsib JAEMÜÜGI OSAKONNA JUHTI

M-Partner HR OÜ

22. detsember 2017

Teabevara