Kuidas läks ja mida oodatakse uuelt aastalt?

Bestsales.ee uuris müügijuhtidelt, et kuidas nad on rahul käesoleva aasta müükidega, mida ootavad uuelt aastalt ja mida soovitavad teistele müügiinimestele.

Kalevi ja Põltsamaa Felixi müügidirektor JANNO KURG

Praegu võime juba öelda, et meie eesmärgid nii Kalevis kui ka Põltsamaa Felixis täituvad täies mahus. Konkurentsitihedal turul tuli selle nimel pingutada, kuid aasta jooksul turule jõudnud tugevad uudistooted aitasid meil siiski müüke jõudsalt kasvatada.

Loodame järgmisel aastal toorainekulude normaliseerumist, kuigi hetkel märgid selles osas veel väga soodsat seisu ei näita. Mõlema ettevõtte eesmärgiks on jätkuvat müükide märgatavat kasvu võrreldes eelneva aastaga.

Konkurents kõigis valdkondades aina suureneb, mistõttu soovitan müügimeeskondadele uueks aastaks väga hästi läbi mõeldud ja efektiivseid tegevusi.

Apollo müügijuht EHA PANK

Kuna Apollo jaoks on detsember aasta kõige kiirem ja edukam müügikuu, siis lõpliku aasta kokkuvõtte saame teha alles pärast detsembri lõppu. Aga senise põhjal võime öelda küll, et Apollo jaoks on olnud see aasta väga edukas. Oleme avanud uusi poode ja esimese kino, samuti ostnud veel ühe kino. Kindlasti on olnud see aasta Apollo jaoks äri laienemise aasta. Kui eesmärke oleks lihtne saavutada, siis poleks need õiged eesmärgid. Peame alati arvestama, et me pole siin turul üksinda. Edu saavutamise aluseks on olla konkurentidest ees, teha asju paremini kui teised ja reageerida kiiresti tarbijate ootustele.

Järgmisel aastal on huvitav jälgida, vaadata ja oodata e-kaubanduse kasvu. See saab olema eeldatavalt oluliselt suurem kui muu jaekaubanduse kasv (nagu ka sel aastal). Füüsilistes poodides tuleb rohkem rõhuda personaalsetele teenindusele ja kliendile positiivsete emotsioonide pakkumisele. Sellega kavatseb Apollo järgmine aasta kindlasti tegeleda. Samuti tuleme turule uue lojaalsusprogrammiga, et klientidele pakkuda sünergiat kaupluste ja kino vahel.

Soovitan seada endale eesmärgid ja kindlustada vahendid nende saavutamiseks. Kindlasti tuleb hoida eesmärkide täitmisel pidevalt silma peal.


Officeday Estonia müügi- ja turundusdirektor LAUR SIBOLD

2014 aasta hindan meeldivaks. Meeskond täitis müügieesmärgid mängleva kergusega ja läheb rahuliku südamega jõulupuhkusele. Järgmisel aastal oleme endiselt mõnusad ja motiveeritud ning kasvatame kliendibaasi vähemalt kümnendiku võrra. Teistele müügimeeskondadele soovitan, et kui pingutate mitte müügitehnikute vaid heade kliendisuhete nimel, siis tulevad tehingud juba ise.

Moller Auto Tallinn juhatuse liige KEIJO KAASIK

Aasta oli keerukas, aga eks raskused karastavad. Tuleb võtta õppetunnid ning need 2015 ning edasi oma edu aluseks seada. Eneseanalüüs nii indiviidi kui meeskonna tasemel on oluline ning konkurentsi olukorra lihtsustumisele ei maksa loota.

2015 aastalt ootame mõõdukat müügi kasvu stabiilse autode koguturu tingimustes. Ei oota, et meie müügi kasvule koguturg olulise panuse annaks – pigem tuleb ise enda eest väljas olla ning kuulata mida ja kuidas tarbijad vajavad. Tarbija kuulamine ning mõistmise oskus on pikaajaliste suhete juures ülimalt oluline. Selle pinnalt tuleb hea turu tunnetus ning oskus kõigile klientidele ootuspärane partner olla.

Teistele soovitan, et nad võiksid pakkuda kliendi jaoks olulist lisandväärtust, mitte suuremat allahindlust. Selle võrrandi tulem on rahulolev klient, rahulolev kolleeg ning õige majandamise korral ka ootustele vastav number kasumiaruande viimasel real.

 

Osale arutelus

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Global Marine Supply otsib JAEMÜÜGI OSAKONNA JUHTI

M-Partner HR OÜ

22. detsember 2017

EasySnap otsib Skandinaavia suuna MÜÜGIJUHTI

Easysnap Co-Packing Northern Europe OÜ

17. detsember 2017

Teabevara