Kalevi müügidirektor: jaekettidega on meil väga meeldiv töökeskkond

Kalevi ja Põltsamaa Felixi müügidirektor Janno Kurg ütles, et võrreldes sellega, kuidas Orkla kontserni ettevõtteid blokitakse ja listitakse jaekaubandusettevõtete poolt Skandinaaviamaades, on Eestis väga meeldiv töökeskkond. "Jaekaubanduse valmidus teha tootjate ja tarnijatega koostööd on päris heal tasemel," ütles Kurg.

Kalev ja Põltsamaa Felix müüvad umbes 550 toodet ning ettevõtte eelmise aasta käive oli 63 mln käivet eelmisel aastal. Turundusse paneb ettevõte 5-6 protsenti käibest.

Kurg rääkis, et uue toote sortimenti arvamine on Kalevi jaoks pool plaani realiseerimisest. "Iga uus toote turule toomisele jagame 12 osaks, kus on aktiivsed tegevused pärast sortimenti saamist," selgitas Kurg. "50 protsenti magusast müüme hinnakampaaniates. Ülioluline on see, kuidas toode riiulil väljas on ja meil on 30 inimest, kes hommikust õhtuni käivad klientide juures tooteid välja panemas. Miks? Ostuotsus tehakse riiuli ees ja ma pean tarbijat võitma riiuli ees."

Viimase 4 aastaga on Kalev tootmisesse investeerinud 10 miljonit eurot. Brändiarendamises pööratakse väga palju tähelepanu allbrändide arendusse - proovitakse neid suuremaks teha. "Ükski toode ei tule turule ilma turundustoeta ja uue toote sissemüügiprotsess ei lõppe sellega, kui me saame jaekaupmehelt "jah" sõna," ütles Kurg.

Tema sõnul on ühte või teise ketti raske saada, sest kategooriasisene konkurents on erinev. "Ma teen enda poolt kõik, et meie tooted oleksid alati esimesena valitud," lisas ta.

 

Osale arutelus

  • Kristina Traks

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Hilti otsib MÜÜGIESINDAJAID

Manpower OÜ

06. detsember 2017

Äripäeva infopank otsib ÄRIKLIENDIHALDURIT

Äripäev AS

01. detsember 2017

Teabevara