17 statistilist näitajat, mis aitavad parandada müüki

Müügiekspertide vahel käib pidev arutelu, kas „külmad“ müügikõned on surnud või suremas. Samas on ka neid, kes näevad neid surnust ülestõusnutena või ei ole veel surnud. Peak Sales andmetel on tõde see, et traditsioonilise müügitaktikana on "külmad" kõned vägagi elus ja neid on oluline kasutada kiire kasvuga ettevõtete müügijuhtimises.

Peak Sales tõi välja 17 statistilist näitajat, mis aitavad 2015 aastal müüki parandada.

Statistika ostja teekonna muutuses
1. Aastaks 2018 on 20% B2B müügitiime virtuaalsed. See tähendab, et ostjad räägivad müüjaga alles viimases etapis.
2. 67% ostuteekonnast on digitaalne.
3. 100-500 töötajaga ettevõttes on keskmiselt 7 inimest seotud enamuse ostuotsustega.
4. Paljudes ostutiimides on inimestel erinevad rollid: "äriostja", "finantsostja", "tehniline ostja", "riski ostja", "kasutaja  ostja".
5. Soojendatud kontaktid teevad 47% suuremad ostud kui külmad kontaktid.
Statistika sotsiaalmeedia mõjutustest
6. B2B ostjatele pakub sotsiaalmeedia üha enam usaldust ostu sooritamiseks.
7. 75% B2B ostjatest ja 84% tippjuhtidest kasutab sotsiaalmeedia infot ostuotsuste tegemisel.
8. 72,6% müüjatest, kes kasutab sotsiaalmeediat müügiprotsessis, ületas teisi müüjaid ja ületasid ligi 23% oma müügieesmärke
9. 70% on suurem tõenäosus saada kohtumisele kui oled potentsiaalse kliendiga samas LinkedIn grupis.
10. 71% ettevõtetest, kes kasutab mängustamise strateegiat (gamification), väitis, et nende müük kasvas 11%-50%.
Statistika müügitulemuste kohta
11. 75% tippjuhtidest kinnitas, et nad on osalenud üritusel, millel osalemiseks said nad külma kõne või e-maili.
12. 42% müüjatest tunneb, et neil ei ole õiget infot müügikõne tegemiseks.
13. 58% ostjatest väidab, et müüjad ei oska nende küsimustele vastata.
14. Telefonimüüjad teevad 100-500 kõnet iga sobiva kontakti kohta.
15. 2007 aastal oli vaja 3,68 korda katsetada, et potentsiaalne klient telefoni teel kätte saada. Täna on vaja selleks 8 katset. 
16. Keskmine müüja teeb vaid 2 katset kliendi tabamiseks.
17. 87% töötajatest ei ole oma tööle pühendunud.

On selge, et telefon on müügis väga oluline vahend dialoogi pidamiseks ning eelnevad punktid aitavad välja mõelda sobivat strateegiat, et enda ettevõttega edasi liikuda.

Osale arutelus

  • bestsales.ee

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

ESSVE Estonia otsib TURUNDUSJUHTI

Tammiste Personalibüroo OÜ

01. oktoober 2017

Globalsun otsib päevitus- ja ilutoodete MÜÜGIJUHTI

M-Partner HR OÜ

05. oktoober 2017

Teabevara