Eelmise aasta edukaim uus toode on Kalevi Kirju Koera batoonike

Turu-uuringu firma Nielsen selgitas juba seitsmendat korda välja edukaimad Eestis turule toodud toidu- ja esmatarbekaubad. Kõige edukamaks uueks tooteks 2014. aastal osutus maiustuste tooterühma kuuluv Kalevi Kirju Koera batoonike.

Teisele kohale tuli paberitoodete ja mähkmete tooterühma kuuluv Metsä Tissue Serla Thick & Soft 3-kihiline tualettpaber ning kolmandale alkoholivabade jookide kategooriasse kuuluv A. Le Coqi Punase Sõstra limonaad.  

„Möödunud aastal tuli Eestis turule 19 000 uut toidu- ja esmatarbekaupa, mida on väga palju, kuid vaid vähesed neist on tõeliselt edukad. Kaks aastat pärast turule tulekut on uudistoodetest müügil vaid 38%,“ ütles Nielsen Eesti juht Margo Kurisoo.

Kurisoo lisas, et samal ajal on uute ja teistest eristuvate kaupade väljatöötamine ettevõtete jaoks väga oluline, kuna viimase kolme aasta jooksul turule tulnud tooted moodustavad koguni kolmandiku müügikäibest.

Kolm kõige edukamat toidu- ja esmatarbekaupa valiti välja 18 kategooriasse kuuluvate eelmise aasta parimate toodete seast. Lisaks maiustuse, paberitoodete ja mähkmete ning alkoholivabade jookide kategooriatele selgitati edukaimad uued kaubad välja veel 15 tooterühmas:

2014. aasta kõige edukamate uute toodete leidmiseks viis Nielsen läbi kaheosalise uuringu. Esmalt analüüsiti ketikaupluste 2014. aasta müügiandmeid ning leiti eri tootegruppide parimad uued tooted vastavalt nende keskmisele kuisele müügikäibele. Teine osa koosnes tarbijauuringust, kus internetiküsitluse käigus selgitati välja, kui suur hulk tootegrupi tarbijatest on antud toodet ostnud. Mõlema osa tulemused koondati ühisesse indeksisse, mis määras toodete üldise järjestuse.

Sarnane auhind anti välja ka teistes Balti riikides. Lätis kuulutati 2014. aasta edukaimaks uueks tooteks paberitoodete ja mähkmete tooterühma kuuluv SCA Zewa Moll Soft & Strong 3-kihiline tualettpaber ja Leedus lahja alkoholi tooterühma kuuluv Švyturys J.W.Reincke õlu.

Menukamate uute toodete edetabelit koostab Nielsen Baltikumis juba seitsmendat korda. 2013. aasta edukaim uus toode Eestis oli Tere piim D-vitamiiniga.

Nielsen on ülemaailmne uuringufirma, mis pakub põhjalikku ülevaadet tarbijate käitumise kohta. Nielseni Watch segment pakub meedia- ja reklaamiklientidele võimalust mõõta sihtrühmade video, audio ja teksti tarbimist sõltumata seadmest. Buy segment pakub ainsana maailmas pakendatud kauba tootjatele ja jaemüüjatele globaalset ülevaadet jaemüügi tulemuste kohta. Integreerides Watch ja Buy segmentide informatsiooni ja andmeid teistest allikatest, pakub Nielsen oma klientidele maailmatasemel mõõdikuid ja analüüsi, mis aitavad parandada klientide tulemuslikkust. Nielsen on esindatud 100 riigis, kus elab üle 90% maailma rahvastikust.


 

TooterühmTootjaToode
PiimatootedValioKoorejogurt Alma Muah! cr?me br?lée
Töödeldud lihatootedRakvereHakklihatasku sulajuustutäidisega
Lahja alkoholA. Le CoqA. Le Coq Extra Ginger 4.5%
Kange alkohol ja veinLivikoLiköör Vana Tallinn Summer Lime 35%
Leib ja saiLeiburLeiburi 3-vilja Röst
Kohv, tee ja kakaoMondelezJacobs Cronat Gold
Kastmed, maitseained ja einedSalvestSeljanka  suitsuribidega
SnäkidPepsicoLays Max soolatud krõpsud 
Jahutatud/ külmutatud tootedPremiaMaahärra pizza suitsuvorstiga
Lemmikloomatoit ja -tarbedMarsKitekat Natural Vitality Mix Menu kastmes 
TeraviljatootedRigas DzirnavnieksHerkuless kaerahelbepuder mustikatega 
BeebitoitSalvestPõnn ökoloogiline Mangopüree
Hügieenitooted ja kosmeetikaGSKHambapasta Sensodyne Complete Protection
MajapidamistarbedReckitt BenckiserAir Wick Blackberry õhuvärskendaja
Pesu- ja nõudepesuvahendidHenkelPerwoll Care Balsam Bambuse ekstraktiga pesupehmendi

Osale arutelus

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

ElectroAir is looking for active SALES MANAGER

Manpower OÜ

19. november 2017

Teabevara