Eesti Energia sulgeb enamiku teeninduspunkte

Klientide muutunud eelistuste tõttu teeb Eesti Energia klienditeeninduses ümberkorraldusi, mille käigus suletakse 13 esindusest 11, alles jäävad vaid Tallinna ja Tartu teeninduspunktid, teatas ettevõte.

Ettevõte keskendub telefoniteeninduse ja e-teeninduse arendamisele ning pakub lähiajal uusi lahendusi lepingutega seotud toiminguteks.

Eesti Energia teenindusosakonna juhi Eve Vuksi sõnul eelistavad kliendid lahendada elektrilepingutega seotud küsimusi üha rohkem elektroonilistes kanalites. Ta märkis, et praegu pöördub juba ligi 90% klientidest küsimuste korral e-teenindusse või helistab klienditelefonile. Keskmiselt 98% elektrilepingutest pikeneb automaatselt ning üle 12 000 kliendi kasutab elektritoiminguteks Eesti Energia mobiilirakendust.

Vuks rõhutas, et muudatused klientide eelistustes on ootuspärased. "Avatud elektriturg ei tekita enam küsimusi. Enamik klientidest on mitu korda oma elektrilepingut pikendanud, paljud on vahetanud paketti. Rohkem kui pooli meie esindusi külastab vaid kuni 10 klienti päevas. Kolme aasta jooksul on meie esinduste töötajate arv vähenenud 90-lt inimeselt 20-le,“ kirjeldas Vuks.

Muudatused hakkavad kehtima 1. augustist, mil saab Eesti Energia elektrilepingutesse puutuvate küsimustega pöörduda ettevõtte e-teenindusse, e-postile ja klienditelefonile ning Tallinna ja Tartu teeninduspunktidesse.

Elektrilevi jätkab neljas linnas

Eesti Energia kontserni võrguettevõte Elektrilevi jätkab klientide teenindamist e-teeninduses, klienditelefonil ja Tallinna, Tartu, Jõhvi ning Pärnu esindustes. "Teistes maakonnakeskustes on põhjalikumat nõustamist vajavate teemade puhul klientidel võimalik leppida kokku kohtumisi Elektrilevi spetsialistidega,“ selgitas Elektrilevi klienditeenindusosakonna juhataja Taavo Randna. "Selline töökorraldus tagab sujuva klienditeeninduse ja säilib ka klientide senine kõrge rahulolu."

Alates märtsist on võimalik Elektrilevi telefoniteeninduse kaudu sõlmida ka võrgulepinguid.

Eesti Energia on pööranud järjepidevalt tähelepanu ka klientide juhendamisele, mis tähendab, et esindustesse pöördunud kliente koolitatakse kasutama elektroonilisi kanaleid.

Osale arutelus

  • aripaev .ee

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

ESSVE Estonia otsib TURUNDUSJUHTI

Tammiste Personalibüroo OÜ

01. oktoober 2017

Hilleberg is looking for an QUALITY MANAGER

Finesta Baltic OÜ

19. oktoober 2017

Digitrükk is looking for a EXPORT SALES MANAGER

Finesta Baltic OÜ

02. oktoober 2017

Teabevara