Hunt: kuuajaline "ööpakkumine" vürtsitab tempoka päeva müügikirja

Tööpäevadesse tuleb CV Keskuse kliendihalduril Suzanna Hundil ikka ette hetki, kus tempo tõuseb niivõrd kiireks, et müügikirja või -kõnesse pääseb sisse ka mõni täheviga, seega on ta pakkunud kliendile tööpakkumise asemel kuuajalisi ööpakkumisi.

„Minu mees toob mulle igal hommikul voodisse kohvi“ on CV Keskuse kliendihalduri Suzanna Hundi esimesed sõnad tööpäeva algusele. Just päeva algus on tema sõnul müügituju loomisel määrava tähtsusega. "Müügiinimene või kliendihaldur on ikkagi iga ettevõtte visiitkaardiks, vahetuks kontaktiks ettevõtte ning kliendi vahel,“ selgitas Hunt.

Ta rääkis, et eks meil kõigil on omad nipid, kuidas end hommikuti käima tõmmata enne kui kontorisse tormame ja päevaga stardime.

Hundi kolm isiklikku nippi hea tööpäeva alguseks:

* Mina proovin tööpäeva alguses kõigepealt päevaplaani paika saada.

* Seejärel vastan „põlevatele“ küsimustele“. Kliendi usaldust ei tohi kunagi iseenesest mõistetavana võtta ning teda „ootele“ jätta. Seepärast alustan oma tööpäeva alati kiirete küsimustega ning teen järelpäringuid pooleliolevate töötajate otsingute osas.

* Minu põhireegel on, et hommikuid tuleb alustada „jah“ kõnedega ning selleks ei ole midagi paremat, kui kuulda, kuidas sinu teenus töötab. Müügistiil kujuneb igaühel oma ning kuna mina olen ise pigem õhtuinimene, siis on ka minu hommikud mõnevõrra pehmemad. Jooksen hommiku käima ja siis stardin külmade kõnedega ning tööturu-kaardistamisega.

Mida naudid müügitöös?

„Kuna olen juba noorena turul maasikaid müües endas müügipisiku avastanud, siis ei tee ma enda arvates kaugeltki mitte müügitööd, vaid suhtlen erinevate toredate inimestega. Tahan, et klient räägiks minuga ning olen teda igati valmis aitama,“ ütles kliendihaldur.

Hunt selgitas, et seepärast tuleb ka temal ette päevi, kus ta end tööle unustab. Tema sõnul on müügihasart see, kus pastakas ei saa kukkuda, kui tellimusi aina juurde tuleb. „Nädalavahetustel hoian end töölt küll eemale, kuid tööturul hoian siiski silma peal ja tuleb tunnistada, et heidan pilgu ka tööportaali kodulehele.“

Sinu müügisaladus?

Hundi müügisaladus on see, et kliendiga tuleb samastuda ning mida paremini ta teda mõistab, seda enam ta oma tööd ka nautida saab. „Ehk olen isegi liiga sõbraliku stiiliga, kuid kuidas siis teisiti kui kõik minu kliendid nii toredad on.“ Loomulikult tuleb ka Hundil ette tigedamaid kliente, sest kõigil on keerulisemaid päevi, kuid häälega mängides on üpris lihtne leida ühine tee. Aastatepikkune müügikogemus on loonud temas oskuse inimesi mõista ja kuulata – ta usub, et see on iga müügi alus.

Lihtsaim müügitrikk?

Hundi sõnul algab kõige nauditavam müük loomulikult „ei“-st, mis pärast läbirääkimist muutub „jah“-iks, siis tunned end väga osavana ning motivatsiooni jagub terveks päevaks. „Samas pean tunnistama, et kõige lihtsam müük on kliendi pettumine konkurendi tootes,“ ütles ta. Lisades, et igas valdkonnas on olemas sinust odavama teenusega konkurent ning loomulikult on ka neid kliente, kes ostavad hinda. Hiljem, aga tehtud odavaima-hinna-otsuse tõttu rohkemgi kulutavad, kuna vale töötaja palkamine võib vägagi kulukaks osutuda. „Seepärast pean oma südameasjaks, et kõik minu kliendid ka soovitud töötajad pisikeselt Eesti tööturult üles leiaksid.“

Müüginali

Hundil tuleb ikka ette tööpäevadesse, kus tempo tõuseb niivõrd kiireks, et müügikirja või -kõnesse pääseb ka mõni täheviga. Nii on pakutud ka tööpakkumise asemel ka kuuajalisi ööpakkumisi.

Osale arutelus

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

ESSVE Estonia otsib TURUNDUSJUHTI

Tammiste Personalibüroo OÜ

01. oktoober 2017

Globalsun otsib päevitus- ja ilutoodete MÜÜGIJUHTI

M-Partner HR OÜ

05. oktoober 2017

Teabevara