Tele2 juht intervjuus: klientidele pakutavad soodustused on personaalsed

Teisipäeval, 5.  mail, kell 10.00-11.30 vastas lugejate küsimustele Tele2 Eesti tegevjuht Argo Virkebau, kes ütles muugulgas, et nad ei erista letialuseid ja letipealseid pakette ning klientidele pakutavad soodustused on alati personaalsed.

"Tegime ühe esimese Eesti firmana müügiinimeste palgad avalikuks," ütles Virkebau. Lisades, et B2B müüjatele pakuvad nad eesmärkide täitmisel vähemalt 2000 eurost brutopalka.

Tele2 Eesti 2015. aasta esimese kvartali käive kasvas mullu sama ajaga võrreldes neli protsenti 18,1 miljoni euroni, ning ettevõtte sõnul olid nad ainus Eesti operaator, kes suutis äri esimeses kvartalis kasvatada.  

Lisaks kaotas Tele2 Eesti möödunud aastal numbriliikuvusega 6159 numbrit. "Meedias tähelepanu saav operaatoritevaheline numbriliikuvus näitab ainult seda kui palju üks operaator teise klientide suunas aktiivset müügitööd teeb, kuid palju suurem osa ärist on teenuste müük uutele kliendisegmentidele,” ütles Tele2 Eesti tegevjuht Argo Virkebau.

Loe, kuidas Virkebau kommenteerib spämmkõnede tegemist, mis on nende järgmised suured sammud edasi ning kas Starman ostab Tele2 ära või mitte.

VASTATUD KÜSIMUSED

Tele2 kaotab jätkuvalt numbriliikuvusega kliente rohkem, kui seda teed pidi tagasi tuleb. Miks kliendid teie juurest ära lähevad? Kuidas te seda analüüsisite ning mis järeldusteni olete jõudnud?
Numbriliikuvus on kogu mobiiliturust väga väike osa ning ei kirjelda kogu äri mahtu. Numbriliikuvus sõltub eelkõige telefonimüügist ehk palju üks operaator teise klientidele helistab ja neid agressiivse müügiga tülitab. Minu arvates on see telekomisektoris ületanud hea tava piiri ja püüame seda hoida ise mõistlikul tasemel.

Samas läheb meil ka numbriliikuvusega üha paremini, Tele2 aprillikuu numbriliikumine oli plussis.

Kui suur on Teie aktiivmüügi meeskond, ning kuidas te neid motiveerite ning mis on nende päevased eesmärgid, mida nad peavad täitma? Kas eesmärgid on seatud ettevõtte poolt või võetakse üheskoos?Tele2-l ei ole oma telefonimüügimeeskonda. Ostame professionaalset teenust sisse partneritelt. Seame eesmärke neile ise ja need on tükipõhised.
 
Mis on järgmine suur samm, mida Tele2 teeb?
Tele2 on investeerinud viimase kolme aasta jooksul võrguarendusse 40 miljonit eurot ning see võimaldab turule tulla uute teenustega. Varsti hakkame pakkuma 4G häälkõnesid, mis lühendab kordades kõne algatamise aega ning teeb kõned kristallselgeks. Juba täna on meie kõnede kvaliteet Omnitele mõõtmiste järgi konkurentsitult parim.

Me soovime kasvada M2M ehk masinside äris. Meil on välja tulemas uus M2M platvorm, mida siin regioonis pole nähtud. See pakub uusi võimalusi näiteks rahvusvahelisele autotööstusele, meditsiiniteenuste pakkujatele, energiasektorile ja valveteenuste pakkujatele.

Oleme laienemas ka rahvusvahelises andmesideäris. Meie Tallinn-Frankfurt trassil on juba mitu suurt rahvusvahelist klienti ning oleme alustanud uute andmesideliinide ehitust Euroopas.

Testime ka esimesena Eestis 450 ja 2300 MHz sagedusi LTE teenuse pakkumiseks. Sellega on võimalik tulevikus konkurente edastada nii levi ulatuses kui andmeside kiiruses.

Otsime järgmist suurt võimalust ka koostöös startup kogukonnaga. Oleme näiteks asutajaliikmed homme lansseeritavas projektis engageestonia.com, kus suurettevõtted pakuvad koostöövõimalusi uutele ettevõttele.

Kas mahupiirangud internetil kaovad ära?
Tööstusharu liigub suunas, kus operaatorid loobuvad kiiruspiirangutest, kuid rakendavad mahupiiranguid. Tele2 toob turule üha enam pakette, milles kõneminutid ja sõnumid on tasuta ning maksta tuleb ainult interneti eest.
 
Tere! Millal saab hakata 4G võrgus kõneteenust kasutama?
Tele2 grupp tegi esimese 4G kõne Euroopas ning Tele2 Eesti esimese 4G kõne meie regioonis. Soovime kindlasti 4G kõnede kommertsteenusega olla esirinnas ning avada need Eestis aasta jooksul.

Praegu on võimalik Tele2 klientidel kasutada erinevate mõõtmiste alusel parima kvaliteediga HD-kõnesid Eestis.

VHL SERVICE OÜ juht Jelena Zaitseva oli aprillis 2015 ebameeldivalt üllatunud. Ootamatult katkes mobiilne side. Hiljem selgus, et põhjuseks oli eelmise kuu arve maksmisel tekkinud tühine võlg. Saades asjad korda, palus firma juht klienditeenindajalt TELE 2 juhtkonna esndajal helistada ja seda talle ka lubati. Aeg läheb, keegi ei helista. Kas võib loota, et temaga võetakse ühendust? Lugupidamisega, Leonard Kolatsk VHL SERVICE OÜ projektijuht 53312308
Kahjuks ei ole võimalik kliendi privaatandmeid sisaldavaid andmeid avalikult käsitleda. Olen juhtumiga kursis ja meie klienditeenindus võtab Teiega täna ühendust.
 
Kas vastab tõele, et nüüd, kui 4G on aktiivselt kasutusel ja arendatakse 5G, siis kas 3G võrku hakatakse vaikselt kinni keerama ning kiirused vähenevad märgatavalt. Kas sellel on ka üheks põhjuseks see, et kliendid ostaksid uusi mobiile, millel on 4G tugi?
Tele2 kindlasti ei plaani 3G võrgu kinnipanekut. Täna toimub enamik häälkõnest 3G võrgus ning seega pole see isegi teoreetiliselt võimalik.
 
Millal hakkab Tele2 enda kauplusi/esindusi sulgema? Või pigem teete uusi kauplusi? Milline on trend? Kas on ka mõni uus lahendus, et ei peaks olema mobiilioperaatoritel olema nii suured esindused?
Hetkel ei ole plaanis esindust arvu muuta. Samas on näha trendi, et üha enam kasutavad kliendid meie iseteenindust ning ostavad seadmeid internetipoest. Avasime eelmisel aastal Facebooki klienditeeninduse ning selle aasta aprillis uuendasime oma kodulehte, et see oleks väga hästi kasutatav ka mobiilis.
 
Millal ostab Starman Tele2 ära?
Tele2 Eesti ei ole müügis. Kui turul on võimalus konsolideerumiseks, siis on Tele2 ostja pool.
 
Kui suur on Tele2 müügiinimeste põhipalk? Kui palju teil on müügiinimesi tööl ning kas kasutate ka edetabeleid, mis on kõikidele nähtaval?
Tegime ühe esimese Eesti firmana müügiinimeste palgad avalikuks. B2B müüjatele pakume eesmärkide täitmisel vähemalt 2000 eurost brutopalka. Kliendihalduritele pakume eesmärkide saavutamisel min 1500 eurost brutopalka.
 
Millal jõustub spämmkõnede piirangu seaduse muudatus? Mis te sellega saavutate ning kas see on rohkem ärategemine Elisale?
Enamus riikides on spämmkõnede tegemine erineval viisil reguleeritud. Inimestel on võimalus valida, kas nad soovivad spämmkõnesid saada. Eestis tarbijatel sellist võimalust pole ja ma arvan, et see on vale. Saan ise nädalas 2-3 müügikõnet, mis minu jaoks on häiriv. EMOR-i uuringu järgi soovib 89% inimestest ise öelda, kas neile võib spämmkõnesid teha.

Minu teada tegeleb probleemi lahendusega hetkel Tarbijakaitse.

Kui palju on Tele2 letialuseid pakette või kõik, mis on saadaval, on ka avalik?
Tele2 ei erista letialuseid ja letipealseid pakette. Klientidele pakutavad soodustused on alati personaalsed, nagu igas teises äris.

Osale arutelus

  • Argo Virkebau

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Hilti otsib MÜÜGIESINDAJAID

Manpower OÜ

06. detsember 2017

Teabevara