Eksklusiiv professoriga: tsükliga ristmüük võib päästa sinise esmaspäeva

Põhjamaade tuntuim müügiprofessor Petri Parvinen ütles eksklusiivintervjuus bestsales.ee veebile, et juhid mõtleksid oma müügimeeskonnale esmaspäeva jaoks välja konkreetse müügiteema ja kuulutaksid selle eelmise nädala reedel välja. 

Te räägite, et oluline on klientide kaasamine müügiprotsessi. Kuidas see toimub?

Kliendi kaasamine müügiprotsessi nõuab uut moodi mõtlemist nii müügis, selle juhtimises kui ka müügitoes. Unustage traditsiooniline müük ja selle asemel mõelge välja asju, mis tõmbavad kliente ligi ja premeerivad neid osalemise eest müügiprotsessis.

Kuidas peaks verivärske startup-ettevõte alustama tegelikku müügitööd?

Ärge arvake, et müümiseks piisab sellest, et võtate tööle müügiinimese. Muidugi annab see teile lisaressursse, kuid edukates startup-ettevõtetes tegeleb iga töötaja pidevalt kliendisuhetega, s.t. nad pühendavad kliendile nii palju aega kui võimalik, kuid teevad seda nii, et see ei koorma ettevõtet liigselt.

Palun andke kolm soovitust, kuidas esmaspäevad oleksid müügitiimi jaoks roosad-rõõmsad, sellel asemel, et nad reaalsuses on töönädala kõige depressiivsem päev

Mõelge tiimile - müügimeeskonnale esmaspäeva jaoks välja müügiteema ja kuulutage see eelmise nädala reedel välja. Näiteks võiks selleks olla kiire tsükliga ristmüük (gross-selling).

Mis on kõige olulisem omnichannel-müügis?

Ärge jumaldage digitaalset turundust, vaid müüge reaalselt läbi eri kanalite.

Iga professionaalne müüja teab, et tegelik müük algab alles kuuendast kliendikontaktist. Kuidas jõuda meie e-posti ja telefonimüügi ajastul kuuenda kontaktini, sest enamik klientidest loobub peale 2-3 e-kirja või paari telefonikõnet?

Ma ütleksin, et kui te vajate kuut kliendikontakti, et oma toodet või teenust müüa, siis on kas teie toode või teenus nõrk või teie bränd jama.

Mida te soovitaksite Eesti eksportööridele, et Põhjamaades paremini müüa?

Olge oivalised. Isegi mõned Hiina ettevõtted on nüüd avastanud, et selleks, et teenida kõige suuremat kasumit ja olla kõige hinnatum tööandja peab kogu ettevõte, tema tooted ja teenused olema oivalised. Odav hind ei nõua, et te oleksite oivaline.

Kui teil oleks nt. 20 000 eurot vaba raha, siis kuhu te selle investeeriksite?

Ma looksin salongide keti, mis ravivad sõltuvust ja eemaldavad tätoveeringuid.

Põhjamaade tuntuim müügiprofessor Petri Parvinen esineb 14. mail Tallinnas uute teadusuuringutega ning räägib parimatest müügipraktikatest Põhjamaades.

Viis põhjust, miks prof Parvineni Meistriklassis osaleda:

1. Saad kokkuvõtted uutest müügiteemalistest uuringutest ja trendidest;
2. Prof Parvinen toob näiteid ja esitab case-study´sid ettevõtetest, kelle kliendid on ka teie kliendid;
3. Õpid müügipraktikatest, mis on toonud reaalse müügitulemuse;
4. Saad konkreetsed soovitused ja tehnikad, kuidas analüüsida oma müüki  ja tõsta müügi efektiivsust;
5. Meistriklass on intensiivne ja annab poole päevaga nii teadmisi, kogemusi kui energiat müügi kasvatamiseks juba homme.

Saadaval on veel viimased kohad. 3 ja enam osalejat ühest ettevõttest 129 eurot (km-ga 154,80). Üksikosalus 149 eurot (käibemaksuga 178,80). Registreeru SIIN.

Osale arutelus

  • Annika Matson

Seotud lood

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Post11 otsib MÜÜGIOSAKONNA JUHTI

Tammiste Personalibüroo OÜ

27. september 2017

Globalsun otsib päevitus- ja ilutoodete MÜÜGIJUHTI

M-Partner HR OÜ

05. oktoober 2017

Maxima otsib MÜÜGI- JA TURUNDUSDIREKTORIT

Maxima Eesti OÜ

25. september 2017

Teabevara