Kuidas palgata müügimeeskonda?

Suurte müükide saavutamine ei ole lihtne ning pidevalt nende saavutamine on pigem haruldane. Müügijuhtimise edu retsept on see, kui sa palkad õiged müügiinimesed.

PeakSalesRecruiting portaal uuris Ameerika ekspertidelt, et kuidas nad palkavad ja leiavad suurepäraseid müügitulemusi tegevaid müügiinimesi.

Müügikoolitaja Colleen Francis

Sa ütled oma müügimeeskonnale kogu aeg: Vii tehing alati lõpuni. Olles müügijuht, siis soovitan inimestel alati võtta endale mantraks põhimõte: Värba alati. Paljud müügijuhid on rahul, kui nende meeskond toob rahuldavaid tulemusi, kuid müügipersonali värbamine peab olema juhi igapäevaste tööde nimekirjas.

Müügi coach Cameron Herold

Kui sa palkad inimesi, siis palka neid. Äri on täielikult kontaktandmete sport. Ärge lootke, et head inimesed tulevad ise teie juurde. Kui näed head inimest silmapiiril, siis võtke ta kohe enda meeskonda.

Värbamiskonsultant Joe Galvin

Maailmatasemel ettevõtted tunnevad väärtusliku talendi selle järgi, kuidas nad omandavad ja tähtsustavad jätkuvat arengut. Nad saavad aru, et professionaalne areng on äärmiselt oluline ja see aitab ettevõttel säilitada endale paremaid inimesi.
Selling Power ajakirja omanik Gerhard Gschwandtner
Kuidas müügijuhid kindlustavad, et nad tegid selle inimese palgates targa investeeringu? Parim viis teada saada, kes on isik CV ja heade intervjuuoskuste taga, on rääkida nende inimestega, kellega ta eelnevalt on koos töötanud.

Müügikoolitaja ja paljude müügi raamatute autor Jill Konrath

Paljud on arvamusel, et müügiinimeseks sünnitakse, mitte ei kasvata. Ma ei ole sellega absoluutselt nõus. Olen introvert, kes kunagi ei sallinud müügiinimesi ja nende manipuleerivaid tehnikaid. Seega müügiinimesteks kasvatakse.
Ingelinvestor ja B2B müügi konsultant Dave Stein
Soovitan teha kõikidele kandidaatidele taustakontroll. Ma ei hooli sellest, kui palju nad on müünud, kelle jaoks töötanud, kes neid soovitavad ja kui hästi läheb neil värbamisprotsessil.

Müügikonsultant Trish Bertuzzi

Endale müügiesindaja palkamine on väga keeruline. Suurenev nõudlus tippspetsialistidele tähendab seda, et ettevõte peab rohkem pingutama, kui soovib endale jätta parima kogemusega müügiinimesi, seega peab neid ka vastavalt tasustama. Seega fookus peaks olema pigem inimeste säilitamisel, kui värbamisel.

Müügiraamatute autor ja inc.com toimetaja Geoffrey James

Õpi enda parimatelt töötajatelt, et saada aru, mis eristab neid keskpärastest. Tee endale selgeks, mis teeb sinu parimad töötajad parimateks. Uuri välja, millised anded ja oskused on neile tähtsad, et saavutada edu. Siis loo intervjuu küsimused sedasi, mis näitavad, et kas kandidaat sobib sinu organisatsiooni.

Ettevõtja ja konsultant Greg Alexander

Parimad müügiinimesed on väga tähelepanelikud. Et neid maapeale tuua, pead teadma mis neid endast välja viib. Kui nad puutuvad kokku teatud signaalidega, siis nad võivad sinu ettevõtte enda nimekirjast maha tõmmata. Värbamisprotsess sisaldab erinevaid faktoreid – ning igat ühte võib tajuda negatiivsena. Sedasi sa kaotad kindlasti enda kandidaadi.

Ettevõtja Aaron Ross

Vii läbi mitmeosaline värbamisprotsess. See hoiab sind terve mõistuse juures ning aitab vältida lolle vigu ning aitab luua paremat kogemust kõikidele osapooltele. Kõige tähtsam on see, et see aitab vältida impulsiivset /kannatamatut inimeste palkamist.

Värbamisraamatute autor Lou Adler

Kui kirjutad töökuulutust ja e-maile, siis vaata, kuidas sa saad välja tuua neid asu, et mida inimene selle töö juures saab õppida ning kelleks ta võib saada, kui on oma töös edukas. See on see, kuidas te meelitate parimaid inimesi enda juurde tööle.

Ettevõtja Chuck Mache

Defineeri pakutava ametikoha väärtus. Miks peaks keegi mõtlema sinu ettevõttes töötamisest? Parimatel kandidaatidel on tänasel päeval palju võimalusi, seega sa pead mõtlema, kuidas sa saad enda ettevõtet eristada konkurentidest. Kas su ettevõte läbib võrdlustesti?

Müügiinimeste koolitaja ja raamatute autor Jacques Werth

Enamik ettevõtetes, keda olen nõustanud, siis 5% müügiinimestest toovad ettevõttesse 35% tuludest. Seega ühe müügi superstaari värbamiseks tasub kulutada raha headhunterile, kes tunneb antud valdkonda. Enne kui inimest palkad, hangi tema käitumisprofiil, et saaksid olla kindel tema sobivuses ettevõtte kultuuri.

Osale arutelus

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Hilti otsib MÜÜGIESINDAJAID

Manpower OÜ

06. detsember 2017

Äripäeva infopank otsib ÄRIKLIENDIHALDURIT

Äripäev AS

01. detsember 2017

Teabevara