Vale enam ei müü!

Me kõik oleme puutunud kokku müügitaktikaga, kus kõverat toodet katsutakse ilusa jutuga sirgeks rääkida. Kuvandilooja Jürgen Salenbacheri sõnul ootab sellist mesijuttu peagi lõpp.

“Iga kaubamärgi suur väljakutse on teha seda, mida ta lubab teha,” ütles Salenbacher, kelle silmis fassaadi müümine lihtsalt enam ei tööta. “Kui ma ehitan ilusa maja, aga seal pole kööki, magamistuba ja vannituba, ei pea ükski elanik seal üle paari päeva vastu.” Põhjus antud muutuse taga peitub Salenbacheri sõnul info kiires levikus, “Varem oli see teisiti, fassaadi oli võimalik kauem püsti hoida. Praegu saavad ja vahetavad inimesed informatsiooni nii kiiresti, et see pole enam võimalik. See, kuidas asi tegelikult on, tuleb kiiresti välja.”

Kuvandilooja sõnul see täna paljudele traditsioonilistele brändidele põhiline probleem. “Nad on üles ehitanud näivuse, aga nüüd puruneb see kiiresti. Turg otsustab kõik, sest tagasiside ütleb: see, mis te räägite, pole tõsi,” sõnas Salenbacher ja väitis, et usaldusväärsuse loomine peab olema täna prioriteet number üks. “ Eeldus on see, et teenus, toode, organisatsioon või partei, riik teebki seda, mida lubab. Kui mõeldakse ühte, tehakse teist ja räägitakse kolmandat, siis ongi kaubamärk lõhutud.”

Loe pikemalt aripaev.ee'st

Osale arutelus

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

EasySnap otsib Skandinaavia suuna MÜÜGIJUHTI

Easysnap Co-Packing Northern Europe OÜ

17. detsember 2017

Logotrade otsib REKLAAMKINGITUSTE PROJEKTIJUHTI

Logotrade OÜ

31. detsember 2017

Teabevara