Marika Merilai: Ebaausad võtted jaekaubanduses

Eesti kaupmeeste liidu tegevdirektori Marika Merilai sõnul on väga oluline, et jaekaubanduses käiks müük üksnes häid kaubandustavasid arvestades ja reastas portaalis aripaev.ee neli tuntud kauplemisvõtet, mis heale tavale ei vasta:

1. Kampaaniahind on riiulil pärast kampaania lõppu muutmata, kuid kassasüsteemis muudetud.

2. “Kuni kaupa jätkub“- kampaaniad, mille puhul kaupa ei ole mõistlikus koguses.

3.  Lõppenud kampaania üleskutsed on trükitud kaupade pakenditele.

4.  Kampaania toimumise aeg on piiritlemata.

Hea uudisena teatas Merilai, et iga aastaga näeb selliseid juhtumeid Eestis üha vähem, kuna kaupmehed on aru saanud, et ebaausatele kauplemisvõtetele tuginev konkurentsieelis saab olla vaid lühiajaline.

Loe tervet artiklit aripaev.ee’st

Osale arutelus

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Maxima otsib MÜÜGI- JA TURUNDUSDIREKTORIT

Maxima Eesti OÜ

25. september 2017

Post11 otsib MÜÜGIOSAKONNA JUHTI

Tammiste Personalibüroo OÜ

27. september 2017

ESSVE Estonia otsib TURUNDUSJUHTI

Tammiste Personalibüroo OÜ

01. oktoober 2017

Teabevara