Marika Merilai: Ebaausad võtted jaekaubanduses

Eesti kaupmeeste liidu tegevdirektori Marika Merilai sõnul on väga oluline, et jaekaubanduses käiks müük üksnes häid kaubandustavasid arvestades ja reastas portaalis aripaev.ee neli tuntud kauplemisvõtet, mis heale tavale ei vasta:

1. Kampaaniahind on riiulil pärast kampaania lõppu muutmata, kuid kassasüsteemis muudetud.

2. “Kuni kaupa jätkub“- kampaaniad, mille puhul kaupa ei ole mõistlikus koguses.

3.  Lõppenud kampaania üleskutsed on trükitud kaupade pakenditele.

4.  Kampaania toimumise aeg on piiritlemata.

Hea uudisena teatas Merilai, et iga aastaga näeb selliseid juhtumeid Eestis üha vähem, kuna kaupmehed on aru saanud, et ebaausatele kauplemisvõtetele tuginev konkurentsieelis saab olla vaid lühiajaline.

Loe tervet artiklit aripaev.ee’st

Osale arutelus

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

FITEK otsib potentsiaalikat MÜÜGITALENTI

Tripod Grupp OÜ

16. detsember 2018

OMNIVA otsib INFOÄRI MÜÜGIJUHTI

Eesti Post AS

16. detsember 2018

Teabevara