Marika Merilai: Ebaausad võtted jaekaubanduses

Eesti kaupmeeste liidu tegevdirektori Marika Merilai sõnul on väga oluline, et jaekaubanduses käiks müük üksnes häid kaubandustavasid arvestades ja reastas portaalis aripaev.ee neli tuntud kauplemisvõtet, mis heale tavale ei vasta:

1. Kampaaniahind on riiulil pärast kampaania lõppu muutmata, kuid kassasüsteemis muudetud.

2. “Kuni kaupa jätkub“- kampaaniad, mille puhul kaupa ei ole mõistlikus koguses.

3.  Lõppenud kampaania üleskutsed on trükitud kaupade pakenditele.

4.  Kampaania toimumise aeg on piiritlemata.

Hea uudisena teatas Merilai, et iga aastaga näeb selliseid juhtumeid Eestis üha vähem, kuna kaupmehed on aru saanud, et ebaausatele kauplemisvõtetele tuginev konkurentsieelis saab olla vaid lühiajaline.

Loe tervet artiklit aripaev.ee’st

Osale arutelus

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Aurum Chemicals is looking for a SALES ENGINEER

M-Partner HR OÜ

04. mai 2018

Talot otsib MÜÜGI PROJEKTIJUHTI

M-Partner HR OÜ

29. aprill 2018

ADDINOL otsib BALTIMAADE TURU JUHTI

Ariko Reserv OÜ

26. aprill 2018

Teabevara