Uurimus: 5 põhjust, miks me sotsiaalmeedias sheerime

New York Times Consumer Insight Group korraldas lugejate seas põhjaliku uurimuse ja kaardistas viis peamist põhjust, miks kasutajad sotsiaalmeedias sisu jagavad. Nendeks põhjusteks on:

1) Et lahudada teiste meelt ja rikastada nende elusid - 94% inimestest mõtles põhjalikult, milline on nende poolt jagatud sisu mõju nende kontaktidele.

2) Et defineerida iseennast - 68% jagajatest väitsid, et sisu jagamine aitab neil nädiata nii endale kui ka teistele, millest nad hoolivad.

3) Et networkida ja luua uusi kontakte - 73% inimestest jagavad sisu, et kohtuda inimestega, kellel on sarnased huvid. 78% aga selleks, et hoida sidet oma võrgustikuga.

4) Et mõtestada oma elu - 69% inimestest jagab, kuna see aitab neil tunda ennast osana maailmast. Kes meist ei sooviks tunda, et nad suudavad mõjutada teiste inimeste elusid.

5) Et toetada brändi või eesmärki - 84% jagab sisu, mis aitab neil toetada midagi, millesse nad usuvad. Selleks võib olla nii inimene, sõnum kui ka toode.

Tasub märkimist, et ainult üks nendest põhjustest on seotud jagaja endaga. Enamikel juhtudel motiveerib jagajat just soov teistega kohtuda ja tunda ennast olulisena.

Täispika uurimuse saab laadida alla siit

Osale arutelus

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Tele2 otsib ÄRIKLIENDI MÜÜGISPETSIALISTI

Tele2 Eesti AS

06. mai 2018

K-Print otsib TRÜKITÖÖSTUSE MÜÜGIJUHTI

M-Partner HR OÜ

10. mai 2018

ADDINOL otsib BALTIMAADE TURU JUHTI

Ariko Reserv OÜ

26. aprill 2018

Teabevara