Uurimus: 5 põhjust, miks me sotsiaalmeedias sheerime

New York Times Consumer Insight Group korraldas lugejate seas põhjaliku uurimuse ja kaardistas viis peamist põhjust, miks kasutajad sotsiaalmeedias sisu jagavad. Nendeks põhjusteks on:

1) Et lahudada teiste meelt ja rikastada nende elusid - 94% inimestest mõtles põhjalikult, milline on nende poolt jagatud sisu mõju nende kontaktidele.

2) Et defineerida iseennast - 68% jagajatest väitsid, et sisu jagamine aitab neil nädiata nii endale kui ka teistele, millest nad hoolivad.

3) Et networkida ja luua uusi kontakte - 73% inimestest jagavad sisu, et kohtuda inimestega, kellel on sarnased huvid. 78% aga selleks, et hoida sidet oma võrgustikuga.

4) Et mõtestada oma elu - 69% inimestest jagab, kuna see aitab neil tunda ennast osana maailmast. Kes meist ei sooviks tunda, et nad suudavad mõjutada teiste inimeste elusid.

5) Et toetada brändi või eesmärki - 84% jagab sisu, mis aitab neil toetada midagi, millesse nad usuvad. Selleks võib olla nii inimene, sõnum kui ka toode.

Tasub märkimist, et ainult üks nendest põhjustest on seotud jagaja endaga. Enamikel juhtudel motiveerib jagajat just soov teistega kohtuda ja tunda ennast olulisena.

Täispika uurimuse saab laadida alla siit

Osale arutelus

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Hilti otsib MÜÜGIESINDAJAID

Manpower OÜ

06. detsember 2017

Þemaitijos Pienas otsib VÕTMEKLIENDIHALDURIT

M-Partner HR OÜ

30. november 2017

Teabevara