8 nõuannet huupitulistamise lõpetamiseks.

Üks kahjulikumaid asju müügi puhul on huupi tulistamine. Turundaja ja brändistrateeg Scott MacFarland käis välja kaheksa asja, mida müügitiim peaks teadma, et sihik täpseks seada.

1.Kliendi persona
See võib olla tuttavam termin turunduses, aga müügitiimid peaksid seda tundma turundajatest isegi paremini. Mida täpsemini müügitiim seda infot valdab, seda paremini saab ta planeerida oma müügistrateegiat. Tundes oma klienti, suudad Sa paremini temaga kommunikeerida ja tõsta seeläbi iga kontakti efektiivsust.

2.Toote tundmine/Väärtuslubadus
Turundajad tunnevad toodet ja väärtuslubadust kõige paremini. Lase neil treenida selle info põhjal oma müügitiimi. Iga müüja jaoks on see hädavajalik informatsioon, sest see aitab neil paremini sõnastada toote/brändi eeliseid.

3. Kuidas vastuväiteid seljatada:
Vastuväited on osa iga müügiinimese tööst. Aga kas Sinu müügitiim omab teadmisi, kuidas neid ka igal ootamatul hetkel seljatada. Üks võimalus selle saavutamiseks on igapäevaselt kirjutada üles kõik vastuväited, millega müügitiim kokku puutub ja seejärel töötada välja, mis on parimad vastulaused nendele väidetele. Kui müügitiim neid teab ja oskab rakendada, muutub nende töö märksa lihtsamaks.

4. Cross-Selling ja Up-Selling
Kõikidele ärimudelitele selline müügitaktika ei sobi. Samas kui Su firmal on mitu toodet, mis on osa ühest pakkumisest (näiteks nutitelefon ja telefoniteenus), peab Su müügitiim tundma väga hästi mõlema eeliseid ja oskama neid õigel ajal ette sööta. Mõnikord on see sama lihtne kui pakkuda potentsiaalsele kliendile lihtsalt erinevaid võimalusi ja selgitada, kuidas need talle kasulikud on.

5. Raha müük
See võib kõlada naljakalt, aga mõnikord ei pruugi Sinu toote omadused ja eelised olla parim käik kliendi võlumiseks. Kui Sa oled näiteks ülerahvastatud turul, võib hinnaeelis olla kõige mõjusam relv. Müü kliendile raha säästmist ja selgita talle, mille arvelt see tuleb.

6. Tunne konkurenti
Hea müügiinimene tunneb oma konkurenti paremini kui keegi teine. Samuti teab ta täpselt, mis positsioonil on tema tooted ja teenused võrreldes konkurendi omadega. Nende tugevuste ja nõrkuste tundmine on kriitilise tähtsusega. Kui müügitiim oskab müügil kasutada fakte ja infot konkurendi kohta, aitab see neil kindlameelsemalt kliendiga suhelda. Sellise info teadmine annab müüjale võimupositsiooni.

7. Sotsiaalmeedia ja blogid
Need kõlavad nagu midagi üksnes turundusosakonna jaoks? Siiski mitte! Kui Su müügitiim aktiivselt sotsiaalmeediat kasutab, on see nagu lisareklaam turul, mis tõstab usaldusväärsust ja loob otsekontakti ettevõtte esindajaga. Nii sotsiaalmeedia kui blogid on uskumatult võimsad tööriistad, et edendada firma müüki.

8. Mobiilsed tehnoloogiad
Mobiilsed tehnoloogiad ja teenused on selge tulevik inimestega kontakti loomiseks. Kas Su firma juba on pööranud pilgu mobiilsele turundusele ja lisanud selle müügitaktika hulka? Nutitelefonidele suunatud tehnoloogiate abil avad Sa uue müügikanali, et leida Sales Lead’e ilma otsekontaktita. Sellega võidad Sa nii raha kui aega, mida Sinu müügtiim saab kasutada nendes kohtades, mis nõuab inimese reaalset osalust.

Loe täispikka artiklit Huffington Post blogist:

Osale arutelus

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

EasySnap otsib Skandinaavia suuna MÜÜGIJUHTI

Easysnap Co-Packing Northern Europe OÜ

17. detsember 2017

Teabevara