Tippjuht tahab näha reaalset kasu

Müügi kuldsed ajad, kus otsustaja naha alla pugemisest piisas kala trofee kiitmisest tema kontori seinal, on läbi. Müügikonsultatsiooni firma Revenue Storm CRO, LaVon Koerner, väidab oma blogis, et suhte tippjuhiga otsustab täna ainult üks asi - reaalne kasu.

Enamikke tänapäeva tippjuhte ei huvita enam golf koos kerge vestlusega, mis jõuab lõpuks välja sajaslaidise koostöö presentatsioonini. Enne kui nad üldse sinusse aega investeerivad, tahavad nad eeskätt teada, mis kasu neile sinust on. Siin on neli ideed, mis aitavad sul oma kasulikkust tippjuhile kõige kiiremini tõestada.

1. Paku välja läbimõeldud lahendus, kuidas just sina saad parandada tema ettevõtte tulemusi või püüda mingit konkreetset eesmärki.

2. Aita tal saavutada tunnustust oma organisatsioonis või valdkonnas millegi eest, mida ta teeb või mida sina saad aidata tal teha.

3. Aita tal sõlmida olulisi sidemeid võtmeisikutega.

4. Toeta sündmusi, eesmärke, heategevust jmt., mis talle oluline on.

Kõige edukamad müügiproffid mõistavad, et otsuseid ei tee mitte firmad, vaid inimesed. Suhete loomine nendega on teadlik protsess ja sa pead pühendama sellele nii aega kui ka energiat, enne kui kellegi uksest sisse tormad. Samuti nõuab see kestvat hoolitsust. Küsi endalt pidevalt, “mida ma viimati tema jaoks tegin?”

Loe originaalartiklit SellingPower.com blogist

Osale arutelus

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

ElectroAir is looking for active SALES MANAGER

Manpower OÜ

19. november 2017

Teabevara