IBM igat huvilist enam ei pommita

Infotehnoloogiliste lahenduste looja IBM turundusdirektor Scott Neuman rääkis Marketingi Instituudile, et on muutnud oma digitaalset müügistrateegiat ja enam iga huvilist pakkumistega ei pommita.

“Enam ei torma IBM-i müügimehed iga huvilisega kohe ühendust võtma nagu varemalt,” rääkis Neuman, kelle sõnul vana mudeli järgi oleks inimestele helistatud pakkumistega kohe, kui ta midagi endale alla laadis. “Paraku pole paljud selles uudishimu etapis valmis veel midagi ostma, sest teavet alles napib,” selgitas Neuman ja teatas, et vana mudeli on asendanud uus turundusplatvorm, kus alles pärast viie punkti täitmist (klient õpib uut toodet-teenust tundma, vaatab juhtumikirjeldusi, veebitutvustusi jne) võetakse temaga ühendust.

Neumani sõnul hoitakse sellega kokku nii enda kui kliendi aega, sest kliendil on pilt asjadest juba selgem ja tõenäosus, et ta on valmis midagi ostma, seeläbi ka suurem.

Loe täispikka artiklit Marketingi Instituudi kodulehelt.

Osale arutelus

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Äripäeva infopank otsib ÄRIKLIENDIHALDURIT

Äripäev AS

01. detsember 2017

Teabevara