Erilisus on hea müügiargument

Kui suudad oma toote teha eriliseks, võib sellest kujuneda väga hea müügiargument, mis lubab toote hinda subjektiivselt tõsta.

Just erilisusele tuginedes kujunes ka OÜ Khis käsitööna valminud ilmastikukindlate puidust vannide subjektiivne hind. “See pole kulupõhine hind. Oleme tootearendusse palju panustanud ja mõistagi arvestame toote erilisust ja rõhume toote eelistele, nagu hea disain ja funktsionaalsus,” rääkis OÜ Khis juhatuse liige, Frants Seer, ajalehele Äripäev ja lisas, et eriti head müügiargumendid on need välismaal, kus ollakse võrreldes meiega erilisuse eest rohkem maksma.

Nappiva konkurentsiga turul klaasi sisepinget mõõtvaid polariskoope tootev GlasStress OÜ kujundas oma hinna välja konkurendi põhjal. “Konkurendi toote hind oli ligi 10 000 eurot, meie pidasime enda toodet paremaks ja panime maksumusele paar tuhat otsa, nii lihtne see oligi,” rääkis GlasStress OÜ tegevjuht Johan Anton, kelle sõnul oli just toote erilisus põhjukseks, miks kliendid kõrgema hinna üle ei nurisenud.

Loe täispikka artiklit Äripäeva tööstuse rubriigist.

Osale arutelus

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Äripäeva infopank otsib ÄRIKLIENDIHALDURIT

Äripäev AS

01. detsember 2017

Hilti otsib MÜÜGIESINDAJAID

Manpower OÜ

06. detsember 2017

Teabevara