Seitse trendi sisuturunduses, mis rokivad

Björn Owen Glad
Björn Owen Glad, Spoon turundusjuht

On selge, et sisuturundus on müügi ja turunduse tulevik. Tänasel Best Marketingi Best Practice seminaril nimetas Rootsi sisuturundusagentuuri Spoon turundusjuht Björn Owen Glad seitse trendi sisuturunduses, mis tema hinnangul rokivad su maailma.

1) Piisavalt hea pole enam piisavalt hea

Üha rohkem ja rohkem firmasid kulutab täna raha sisturunduse peale, aga suur osa sellest on rämps. Sisuturunduse ülesanne on pakkuda võimalikult head ja väärtuslikku sisu oma sihtgrupile. Selleks pead sa väga hästi oma sihgruppi tundma ja olema ka hea toimetaja. See on asi, mis paljudel firmadel jääb puudu. Fakt on age see, et need, kes ei õpi tundma oma turgu, raiskavad nii aega kui raha, et toota sisu, mis ei lähe kellelegi korda.

2) Intelligente sisu

Kuidas toota sisu, mille mõju oleks suurem? Selleks peab see olema nii kasulik kui võimalik. Lisaks sellele, et see on hea, on intelligentse sisu tunnusmärk see, et sa saad seda kasutada võimalikult paljudes kohtades. Üks loeng võib olla näiteks artikkel, blogipost, video, podcast jne. Sisuturunduses on seda väga oluline silmas pidada, sest see pole mitte ainult mõjus, vaid hoiab ka kokku sinu ettevõtte aega ja raha.

3) Kasvata oma publikut või osta see

Sisuturunduse ülesanne on kasvatada publikut. See on pikk ja vaevarikas protsess, aga üks kiire tee on see osta. Me näeme peagi, kuidas ühe rohkem firmasid hakkab looma endale oma kanaleid. Reisfirma ostab ära reisiajakirja, kodutarvete firma ostab ära kokandusajakirja jne. Hea näide sellest on Red Bull, kes juba ammu pole enam joogitootja. Red Bull on täna ekstreemspordi ekspert, kellel on oma telekanal, ajakiri ja uudisteagentuur. 

4) Digitaalne turundus kui idee on surnud

Tulevikus on kõige tähtsam asi lugu ja pole vahet millise platvormi läbi sa seda turundad. See võib olla nii digitaalne kui analoogne, peaasi et lugu jõuaks sinu sihtgrupini. Lugu on eesmärk number üks.

5) Üks tellija võrdub tuhat laiki

Firmad kulutavad meeletuid summasid, et saada ja hoida tellijaid. Kuna see on väga kallis, on siin tarvilik õige strateegia. Hea näide siin on Facebook, kes muutis oma algoritmi nii, et firmad ei jõuaks rohkem kui mõne protsendini oma publikust, ilma et nad maksaksid. Selle tulemusel nägime me oma klientide seas uudiskirjade suurt kasvu. Miks? Sest erinevalt Facebookist on e-kiri tasuta.

6) Mõõda nii palju kui võimalik

Et töötada välja õige sisuturunduse strateegia, pead sa tulevikus mõõtma kõike ja natuke veel. Kui praegu on kergelt vaadeldav analüütika kohal number üks, saab see tulevikus olema üksnes väike osa suurest tervikust. See on pikk ja aeglane protsess ja et näha selle tõelist mõju, pead sa olema valmis selle kallal pikalt tööd tegema. Kui sa pole selleks valmis, siis pole sisuturundus sinule.

7) Trükimeedia pole surnud

See, et trükimeedial pole tulevikku, on müüt. Kuna täna liiguvad kõik digitaalses suunas, tekib turul auk, mille täitmiseks sobib trükimeedia kõige paremini. Kas see jääb nii igavesti, seda me ei tea. Küll aga teame me täna, et õige sisu ja õige sihtgrupi jaoks on printmeedia endiselt parim relv.

Rokem Best Marketingi ürituste kohta leiad siit

Osale arutelus

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Hilleberg is looking for an QUALITY MANAGER

Finesta Baltic OÜ

19. oktoober 2017

ESSVE Estonia otsib TURUNDUSJUHTI

Tammiste Personalibüroo OÜ

01. oktoober 2017

Teabevara