Konverents CRM2016EST: kes on sinu klient?

Konverents CRM2016EST; Kes on sinu klient?
Kuidas valida ja kasutada müügi- ja kliendihalduse tarkvara?

Kuidas valida ja kasutada müügi- ja kliendihalduse tarkvara? Konverentsi fookus on aktiivmüügi ja müügitoe tarkvaralahendustel sh otsepostitustarkvaradel. Otsime häid lahendusi klienditeeninduse ja -suhete juhtimiseks ning kaubanduse hädadele Big Data’ga.

Aeg: 12.november kell 9.00-16.45

Koht: Tallink Spa & Conference Hotel konverentsikeskus

Mida saad?

INFO: uued võimalused kliendisuhte juhtimiseks aastal 2016

KOGEMUSED: mida turul kasutatakse ja hinnatakse?

OTSUSED: milline lahendus sobib aktiivmüüki või teenindusse, suurtele või väikestele

Eriti oodatud: müügijuhid, teenindusjuhid, ettevõtete juhid, arendusjuhid, turundusjuhid.

 

KONVERENTSI PROGRAMM

9.00 hommikukohv, värske Äripäev ja CRM lahenduste tutvustused

9.30 CRM lahenduste turg Eestis: mida kasutatakse ja kuidas hinnatakse?

Äripäev tegi koostoos Indrek Sauliga turuuuringu selgitamaks, mille alusel langetada otsus CRMi valikul ning milliseid lahendusi turg tunnustab.  Mida üldse pakutakse (kes pakuvad)? Mida tarkvara teha oskab (funktsionaalsus)? Kui rahul on kasutajad tarkvaraga?

Uuringu tulemusi kommenteerib müügikasvu coach Indrek Saul.

I sessioon: 7 ideed, kuidas hallata kliendisuhteid aastal 2016?

Selles osas astuvad lavale müügi ja kliendihalduse tarkvara pakkuvad ettevõtted, et tuua kuulajateni üks konkreetne idee ja soovitus aastaks 2016.

10.15 Kas Sina tead, mida klient Sinust arvab?

Excellent Business Solutions äriarenduse juht Tõnu Schilf

Soovitusindeks: fookus on kasul, mida selle küsimine annab, eriti meeskonna ja kliendisuhte juhtimise tööriistana. Milliseid vigu tehakse? Tõnu näitab ühte võimalust,  kuidas takistusi ületada. Samuti selgub, miks soovitusindeks on kasulik.

10.30 Värbamisprotsess ja talendijuhtimine CRM abiga

Columbus Eesti  Balti regiooni müügidirektor Arne Kaasik

Täna toimub värbamine ja talendijuhtimine ettevõtetes paljuski aja jooksul välja kujunenud „parimate praktikate“ kohaselt ja süsteemset lähenemist on sageli puudu. Tulemuseks on suur juhuslikkuse komponent otsustes ja viivitused värbamistel, kui kandidaate alles asutakse vabanenud töökohale otsima. „Talendipink“ ja süsteemselt hallatud värbamine kindlustavad nii parimate praktikate kasutamise ja arendamise, aga samas ka vajalike mõõdikute rakendamise valikuprotsessis ning valmiduse leida kandidaat koheselt „talendipingilt“ vabanenud töökohale.

10.45 Kas Eesti kaupmeest huvitab klient?

BCS Itera ärijuht Marek Maido

Juttu tuleb kliendilojaalsusest kaubanduses. Millised takistused tuleb ületada ja millised tarkvaralahendused tööle saada, et kliendilojaalsusprogrammid reaalsuses tööle hakkaksid?

11.00 energiapaus ja NETworking

Osalejad saavad leppida kokku ärikohtumisi konverentsil esinejate ja osalejatega.

I sessioon jätkub…

11.30 Reaktiivsest proaktiivseks

Scoro looja  ja ettevõtte juht  Fred Krieger

Paljud meist veedavad suurema osa oma tööpäevast reaktiivses režiimis. Laseme end juhtida meilidel, kõnedel, kustutame tulekahjusid ja tekitame järgmisi. Terviklik ja süsteemne lähenemine kliendiga seotud infole aitab kogu tiimil püsida proaktiivsena. Mida elimineerida, mida automatiseerida ja milliseid protsesse lihtsustada? Need küsimused vajavad vastuseid juba enne CRM-i või muu äritarkvara kasutuselevõttu.

11.45 CRM kui ärimaailma Facebook

Klienditugi.ee arendusjuht Kaspar Rohtla

Miks CRM ei võiks olla kasutajate hulgas sama populaarne või vähemalt sama tihedalt kasutatav kui Facebook. CRM peab 5 aastaga tegema 15aastase hüppe, et pakkuda kasutajatele samaväärset kogemust teiste lahendustega, mida kasutajad igapäevaselt tarbivad.  Andmete maht ja ulatus kasvab iga aastaga, kuid sellest osatakse ettevõtlusesse pöörata vaid tavapärane info klientide ja nende tarbimise kohta.

12.00 Kuidas CRMi abil müüki kasvatada?

Pipedrive tootejuht Hard Perk

Hard räägib oma kogemustest, kuidas müügiprotsessiga kodutööd tehes ja sealt võtmetegevusi fookusesse seades on CRM’i toel võimalik müügimeeskonna tulemuslikkust oluliselt tõsta. Ja kuidas seejuures ettevõtte juhtkonna ja müügimeeskonna vahelist koostööd parandada ning müügimeeskonna motivatsiooni ja tööst tuntavat rõõmu kasvatada.

12.15 Kliendihalduslahendus paindub tulevikus kasutaja järgi

CRM Systems partner-konsultant Aimar Vari

Tulevik on kliendihalduslahendustel, mis võimaldavad valida kuidas sina selle kasutusele võtad, kuidas selle eest maksad, kuidas seda kasutad ning millega koos seda kasutad Valikuvabadus -  saad valida, kas võtad pilveversiooni või installeerid arvutisse Maksevabadus – maksad igakuiselt või ostad endale kasutuslitsentsid Kasutusvabadus – kasutad veebiliidest, mobiililiidest või töölaua lahendust Integreerimisvabadus -  valid ise, millega sa oma lahenduse integreerid (Outlook, Gmail, raamatupidamine, …)

12.30-13.30 lõuna 

II sessioon: Kriitilised küsimused kaubanduses, aktiivmüügis, teeninduses

Selles sessioonis toimuvad töötoad spetsiaalselt huvigrupist lähtuvatel teemadel

13.30 I Kaubandus: Mida teha, kui andmete hulk käib üle jõu

Töötuba juhib Erply Eesti juht Martti Paju

13.30 II Aktiivmüük: Mida teha, et müügiinimesed tahaksid CRMi kasutada?

Töötuba juhib Pipedrive tootejuht Hard Perk

13.30 III Teenindus: Mida teha, et optimeerida teenindusprotsessi?

Töötuba juhib Dynamics CRM´i juhtivkonsultant Peep Palts DataCateringist

14.30 energiapaus ja NETworking

Osalejad saavad leppida kokku ärikohtumisi konverentsil esinejate ja osalejatega.

III sessioon: Fundamentaalsed valikud tööks klientidega

15.00 Debatt: Tasuta või mitte? Kellele sobib?

Peep Palts DataCateringist vs Kristjan Sakk (kooskõlastamisel)

Laval on kaks oponenti, fookuses on küsimus, millal valida kliendisuhete juhtimiseks tasuta lahendus ja mida raha eest rohkem saab? Kui kaua tasuta rakendusega välja veab? Fakt on, et tasuta asjad on üldiselt väikestele ja väheste nõudmistega firmadele, kuid kas ainult?

15.30 Debatt: Standardlahendus või rätsepatöö? Kellele sobib?

Columbus Eesti konsultatsioonijuht Liie Strenze vs  Scoro looja Fred Krieger

Laval on kaks oponenti, fookuses on küsimus, millised on standardlahenduse ja rätseptöö plussid ja miinused.  Standardlahendus on sisuliselt CRM rentimine kuutasuga alates paarikümnest eurost. Seevastu rätsepatööna valmistatud lahenduste hinnad algavad kümnetest tuhandetest.

Diskussioone juhib Indrek Saul

16.00 CRM ja kliendihaldus 2020, kus me oleme 5 aasta pärast?

Andmeaida, ERP- ja CRM-süsteemide tulevikuvisioon

16.40 konverentsi lõpp

 

Osalustasu:

Kuni 15.oktoober 199 eurot+km

Tavahind 279 eurot+km

Registreerida on kõige mugavam SIIN

või saatke osaleja ja ettevõtte andmed registreerimine@aripaev.ee või helistage registreerimiskeskusesse tel 667 0411

Info:

Programmijuht Aira Tammemäe

Kirjutage: aira.tammemae@aripaev.ee Helistage: 5025548

 

 

Osale arutelus

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

EasySnap otsib Skandinaavia suuna MÜÜGIJUHTI

Easysnap Co-Packing Northern Europe OÜ

17. detsember 2017

Logotrade otsib REKLAAMKINGITUSTE PROJEKTIJUHTI

Logotrade OÜ

31. detsember 2017

Teabevara