Indrek Saul: Kallist asja tuleb maha müüa kaks korda!

Tark müügiäss teab, et kallist asja tuleb maha müüa kaks korda. Olgu selle tõestuseks müügikasvu coach Indrek Sauli positiivne kogemus nii streikiva küttesüsteemiga AS'is Napal kui perutava raudratsuga StreetMOTO's!

Mul on mõnus hommikurutiin – tõusen, panen veel poolunes olles aurusauna sooja, joon tassi kohvi ja siis lähen kuuma auru sisse ärkama. See on päeva kõige loovam osa – paljud lahendused, ideed ja vastused tulevad just selle, päeva esimese pooltunniga. Ühel hommikul mõtisklesin pikast ja põhjalikust e-kirjast, mille olin varahommikul saanud meie maja küttesüsteemi uuelt hooldajalt – firma Napal tegevjuhilt Peeter Pajumäelt.

Apollo kriisi lahendamine Houstonis

Küttevärgiga on meil mõnda aega jamasid olnud – kord ei lähe kuumaks, kord ei lähe külmaks. Päris mitmed asjatundjad on käinud torkimas, aga korda pole saanud. Igatahes, peale Napali tulekut on asjad hakanud paika loksuma. Mõtisklesin, et milles siis nende erinevus seisneb? Tuli meelde üks lause Peetri saadetu kirjast: “Tehnik, kes ei kiirustanud ning jälgis tööd märkis, et mingi aja jooksul teeb automaatika restardi ning samal ajal tekivad kõikvõimalikud veateated.“ Ai kurja, mõtlesin. Väga graafiline kujund, kujutasin elavalt ette tehnikut, kes istub katlamajas ja tähelepanelikult jälgib mis toimub. Vähe selline emotsioon oli, nagu jälgiks Apollo kriisi lahendamist Houstonis :D

Kiirus versus põhjalikkus

Tõesti, eelmistel tehnikutel oli alati tuli takus. Võib-olla seepärast ei saanud nad (üsna keerukat) automaatikat päris hästi tööle. Ja siis märkasin ma veel suuremat erinevust – ükski varasematest tehnikutest polnud kunagi võtnud vaevaks anda põhjalikku tagasisidet sellest, mida nad nägid, märkasid ja tegid. Ja bingo! Kohe meenus mulle veel üks tehnikamees, keda ma jäägitult usaldan – Neeme Ervin Streetmotost, kes juba aastaid minu raudratsu eest hoolt kannab. Ükski mototehnik varem pole võtnud vaevaks mulle saata fotosid koos põhjaliku ülevaatega näiteks sellest, miks mu tsikli sidur vajab täielikku väljavahetamist.

Kallist asja müü kaks korda!

Siit edasi meenus üks tõsiasi müügipsühholoogiast – suurte ja kallite ostude tegemisel on ostja ebakindlus ja ärevus peale ostu isegi suurem, kui vahetult enne otsustamist. Millest tark müügimees teab, et kallist asja tuleb maha müüa kaks korda – teine kord siis, kui asi on ostetud ja makstud. Et ostja oleks täiesti veendunud, et ta tegi õige valiku. Kindlustunne on müügis ja teeninduses oluline faktor. Tagasiside nii teenuse osutamise käigus kui peale seda on võimas tööriist kliendile kindlustunde andmiseks, et ta on valinud õige mehe või naise, keda usaldada. Müüb hästi!!

Job well done, Peeter, Neeme ja paljud teised teiesarnased!

"Hea töö!" on Bestsales.ee rubriik, kus Eesti firmade tippjuhid ja müügigurud tunnustavad head müüki, mille osaliseks nad on ise hiljuti saanud. Kui ka Sulle on saanud osaks mõni hea müügikogemus, siis kirjuta meile (almondiesco@bestsales.ee) ja jaga seda terve müügikommuuniga. Tunnustame neid, kes hoiavad müügi maine kõrge!

Osale arutelus

  • Indrek Saul

    Indrek Saul
    Müügikasvu coach

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

EasySnap otsib Skandinaavia suuna MÜÜGIJUHTI

Easysnap Co-Packing Northern Europe OÜ

17. detsember 2017

Global Marine Supply otsib JAEMÜÜGI OSAKONNA JUHTI

M-Partner HR OÜ

22. detsember 2017

Teabevara