Alar Tsengov: Miks head müügikogemused meelde ei jää?

Alar Tsengov
Alar Tsengov, müügijuht

Seekordses „Hea töö!“ rubriigis kirjutab Gaznet OÜ müügijuht Alar Tsengov kui keeruline on meenutada head müügikogemust. Ja meenutab sealjuures siiski ühe loo!

On vist teada-tuntud tõde, et negatiivset emotsiooni jagatakse 5 inimesega ja positiivset 1 inimesega. Sellepärast on igati tänuväärne ja vajalik, kui mõni rubriik ka heade müügi- ja ostukogemuste meenutamist ning teistega jagamist propageerib. Ja hea meel on sellest osa saada. Aga kui nüüd isegi aus olla, siis ega väga head müügikogemust kohe ei meenugi. Mäletan esimese hooga vaid probleemseid, konfliktseid seiku ja ilmselt seetõttu, et olen neid pere ja sõprade keskel jaganud ehk nii-öelda oma emotsiooni "lahjendanud". Kurb.

Ikka mingi vimka

Kas ma tõesti olen nõnda kriitiline, aga pahatihti varjutab lõpuni häid ostuemotsioone ikka mingi vimka! Näiteks on müügitöö tõesti tasemel, aga toode on pigem puudulik. Või on toode ja müük suurepärased, aga tarne või järelteenindus on olematu. Ja nii edasi.

Käes!

Püüdes veel korralikumalt oma kogemustepagasis sobrada, tõden, et mitte ei meenu seda head ja eeskujulikku lugu, ehkki ometi tean tundvat, et ma olen seda kogenud ning see vääriks jagamist. Käes! Siiski üks lugu meenub. Ja minu üllatuseks ei leidnud see aset üldse mitte kaua aega tagasi, vaid alles üsna hiljuti!

Lugu

Olime elukaaslasega otsustanud minna spaasse puhkama. Olin valinud Hotelliveeb.ee keskkonnas välja Lavendel Spa paketi ja meile sobiva kuupäeva. Kuid siis tuli tagasilöök! Ilmnes, et just see päev oli juba välja müüdud. Oeh. Kiirelt läbi mõelnud ja vaadanud kõik teised võimalikud alternatiivid, selgus, et teised päevad meile ikka kuidagi ei sobi ning kõige rohkem meeldisid just nimetatud koht ja pakkumine. Sellises kergelt lootusetus olukorras võtsin kätte ja helistasin Lavendel Spa administraatorile, siiski veel lootes, et äkki on ekslikult üle broneeritud vms. Broneeringutega oli kõik õige, aga jutuajamise käigus sõbraliku inimesega teisel pool toru tekkis uus lootus: vahest mõni klient tühistab broneeringu?! Igatahes kaks tundi hiljem elasin teadmisega, et tuba on vabanenud Lavendel Spa’s ja saab vabastada ühe broneeringu hotelliveebis. Toimus päris tihe helistamine ja infovahetamine, millesse oli kaasatud mitmeid inimesi eesmärgiga õigel ajal hotelliveebis vabanevat broneeringut minu nimele broneerida. Ja nii läkski, puhkus võis alata!

Selles loos oli kangekaelsust ja pisut õnnegi, aga väga palju abivalmidust ning inimlikku, heasoovlikku suhtumist. Aitäh!

"Hea töö!" on Bestsales.ee rubriik, kus Eesti firmade tippjuhid ja müügigurud tunnustavad head müüki, mille osaliseks nad on ise hiljuti saanud. Kui ka Sulle on saanud osaks mõni hea müügikogemus, siis kirjuta meile (almondiesco@bestsales.ee) ja jaga seda terve müügikommuuniga. Tunnustame neid, kes hoiavad müügi maine kõrge!

Osale arutelus

  • Alar Tsengov

    Alar Tsengov
    Gaznet OÜ müügijuht

Seotud lood

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Glasspro otsib MÜÜGIJUHTI Eestis ja Soomes

M-Partner HR OÜ

23. juuli 2017

Nicorex Baltic otsib HULGIMÜÜGI VALDKONNA JUHTI

M-Partner HR OÜ

01. august 2017

EESTI ENERGIA otsib ERAKLIENDI MÜÜGIJUHTI

Eesti Energia AS

23. juuli 2017

Käsi­raamatud