Äripäeva tippmüüjad võistlevad Bonnier Sales Awardsi peavõidu eest!

Rootsi meediagigandi Bonnieri iga-aastasel võimsal müügiüritusel Bonnier Sales Awards kandideerib seekord peaauhinnale ka kaks Äripäeva tippmüüjat!

Sellel reedel toimuval Bonnier Sales Awards 2015 gaalal pretendeerivad teiste finalistide hulgas 30 000€ auhinnafondile ka kaks Äripäeva tippmüüjat - konverentsireklaami projektijuht Eliise Nikopensius ja reklaamimüügi projektijuht Risto Vanatoa. Nikopensius konkureerib oma silmapaistvate tulemustega aasta parima müügiesindaja ja Vanatoa aasta uustulnuka kategoorias.

See on erakordne tunnustus

Äripäeva reklaamidirektori Asso Laido sõnul on see suur asi, sest juba konkurents finalistide hulka pääsemiseks on ääretult suur. “Kokku oli esitatud 110 rahvusvahelist kandidaati ja seda riikidest nagu Leedu, Poola, Taani, Norra, Soome, Rootsi ja USA,” sõnas Laido ja lisas, et Eesti väiksust arvestades on see erakordne tunnustus.

Eliise Nikopensius
Eliise Nikopensius, AS Äripäev konverentsireklaami projektijuht

Sa pead ennast alati panema kliendi kingadesse

Aasta parima müügiesindaja tiitli nominent Eliise Nikopensiusele tuli finaali pääsemine väga ootamatult.“ Juba nominatsioon ise oli ootamatu, aga kõige ootamatum oli just see, et finaali sain,” rääkis Nikopensius, kes võttis seda kui märki, et tegeleb õige asjaga. Oma töö keskse tegelasena näeb ta aga just klienti. “Sa pead ennast alati panema kliendi kingadesse ja olema väljas nende vajaduste eest, sest täiuslik koostöö ja mõistmine kliendi ning müügiesindaja vahel on kõige võti,” ütles Nikopensius, kelle sõnul võlgnebki ta suure osa oma edust just klientidele. “Minu töö kõige parem osa ongi minu armsad kliendid, kellele ma võlgnen vähemalt poole oma edust,” sõnas ta ja rõhutas, et müügitööd tehes on väga oluline roll ka positiivsusel. “Ole positiivne ja ära kunagi unusta naeratada ja tunda oma tööst rõõmu,” ütles Nikopensius.

Risto Vanatoa
Risto Vanatoa, AS Äripäev reklaamimüügi projektijuht

200 protsenti kasvu!

Risto Vanatoa, kes lisaks aasta uustulnuka finalistide hulka pääsemisele oli nimetatud ära ka Sales Case kategoorias, pidas seda suurimaks tunnustuseks üldse. “Ütleme ausalt, et see on üks suuremaid tunnustusi, mida üks reklaamimüügi inimene ainuisikuliselt saaks kogeda. Nominendid olid üle maailma erinevatest Bonnieri perekonna meediaettevõtetest ja tõesti ühes kategoorias õnnestus mul lausa finaali pääseda,” sõnas Vanatoa, kes suutis alla 18 kuu kasvatada oma portfelli ca 200%. “Kui ma 2014. aasta oktoobris Äripäeva reklaamiosakonnaga liitusin, siis ma sain lauale pataka A4 paberilehti, millel oli kirjas ridamisi erinevad ettevõtted, kes polnud viimased 3 aastat mitte ühtegi reklaami Äripäevas avaldanud või mõni oli lausa ära kustutatud. Aga hoidsin silmad-kõrvad lahti. Iga päev alustab jälle mõni uus ettevõte tegevust, alustasin väikeste diilidega. Ise peab olema aktiivne ja leidma võimalusi,” rääkis Vanatoa, kelle müügisumma on tänaseks kasvanud juba 6-kohalise numbri võrra.

Kas Äripäeva müügiässad ka peavõidu nopivad, selgub juba sellel reedel Bonnier Sales Awards 2015 auhinnagaalal.

Rohkem infot Bonnier Sales Awardsi kohta leiad SIIT

Osale arutelus

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Ferrometal otsib B2B KLIENDIHALDURIT

M-Partner HR OÜ

24. august 2017

M-Partner HR otsib VÄRBAMISTEENUSTE MÜÜGIJUHTI

M-Partner HR OÜ

06. august 2017

Käsi­raamatud