Liikuv pilt annab müügile hoogu

Rosenhaus Kinnisvara maakler Dairy Rosenberg ja
fotograaf Erlend Ðtaub võtavad videosse korterit Tallinnas. Foto: Eiko Kink.
Rosenhaus Kinnisvara maakler Dairy Rosenberg ja fotograaf Erlend Ðtaub võtavad...

Mujal maailmas levinud videolõigud hakkavad tasapisi ka Eesti kinnisvarakuulutustes kanda kinnitama, kirjutab Marge Männistu Äripäevas.

Kinnisvarasektor on konkurentsitihe ning sarnaseid ja vahel ka samu objekte pakub korraga mitu maaklerbürood, kusjuures kuulutused on üsna sarnased. Otsustavaks teguriks, mis annab korteri või maja müügil eelise, võibki saada objekti videotutvustus. Lisandväärtusena tõstab videote pakkumine ettevõtte usaldusväärsust ning töötab oskuslikul kasutamisel turunduskanalina.

Eesti kinnisvaraettevõtete ja -maaklerite arvamus jaguneb täna kaheks, ühed ütlevad, et video annab kõige ausama ja emotsionaalsema ülevaate ning teised, et neid ei viitsita vaadata ning et aja- ja ressursikulu sellesse ei tasu end ära.

Artiklis leitakse, et kuigi kinnisvaravideol on omad eelised, alustades vaatamise lihtsusest ja mugavusest ning lõpetades vaatajas emotsiooni tekitamisega ning lisaks sobib see kanal suurepäraselt uute infohankimisharjumustega, ei sobi video siiski iga müüdava või üüritava objekti näitamiseks. Miks, sellest loe juba Äripäevast.

Osale arutelus

  • Marge Männistu kaasautor

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Nicorex Baltic otsib HULGIMÜÜGI VALDKONNA JUHTI

M-Partner HR OÜ

01. august 2017

Glasspro otsib MÜÜGIJUHTI Eestis ja Soomes

M-Partner HR OÜ

23. juuli 2017

Käsi­raamatud