Tippmüüjal hakkab paari aastaga igav

Tippmüüjatele tuleb pakkuda arenguvõimalusi, muidu nad tüdinevad tööst, headest tulemustest hoolimata.
Tippmüüjatele tuleb pakkuda arenguvõimalusi, muidu nad tüdinevad tööst, headest ...

Tippmüüjatel hakkab paari aastaga head tulemust tehes igav, kirjutab tänane Äripäev. "Ärge jätke oma tippe unarusse,“ soovitab artiklis Elisa Eesti telefonimüügi osakonna juht Ülle Liblikas.

Iga ettevõtte eesmärk on kasvatada müüki. Ent selleni jõudmiseks on mitmeid võimalusi, alates võistlusmomendi tekitamisest müügimeeskonnas ja lõpetades müügi ning tootearendusmeeskondade sidumisega.

Elisa Eesti telefonimüügi osakonna juht Ülle Liblikas soovitas konverentsil "Müügi kasv" esimese asjana paika panna müügieesmärgid. "Müügiinimesed ütlevad sageli, et eesmärgid tulevad kusagilt kaugelt, näiteks omanikelt Soomest,“ kirjeldas Liblikas taunitavat arvamust. "Püüame inimestele selgeks teha, kes ja kuidas neid eesmärke teeb,“ lisas ta.

Selleks kasutatakse ettevõttes kaht moodust. Aastaeesmärke seatakse matemaatilise tehte abil, milles tööpäevade arvust lahutatakse puhkused ja 7% päevade kogusummast - haigusteks ja koolitusteks mõeldud päevad. "Nii saadakse iga töötaja kohta reaalne tööpäevade arv,“ selgitas Liblikas.

Teades müüjate arvu ja inimeste päevaeesmärke, korrutatakse päevaeesmärk kalendripäevade arvuga ning 7,5-ga. "7,5-ga seetõttu, et on 9 inimest, millest lahutame 15%, sest keegi on alati ära, kas haige või puhkusel. Nii saadakse meeskonna eesmärgid." 

"Seda valemit teavad kõik," märkis Liblikas. "Alates hetkest, mil kõigil oli selge, kuidas tiimi eesmärgid tekivad, on kadunud põhjendused, et me ei saa neid täita, sest paljud on haiged või ära,“ märkis Liblikas.

Paigas peavad olema ka töötajate isiklikud eesmärgid. Traditsiooniliste toodete-teenuste müügi puhul võetakse selleks kolme eelneva kuu keskmine. Kui turule tuleb uus toode või teenus, tehakse enne müüki hulgaliselt teste, saamaks teada keskmist tulemust, mis määrab uue toote eesmärgi.

Pikemalt loe artiklit Äripäevast.

Osale arutelus

  • Bestsales

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

EasySnap otsib Skandinaavia suuna MÜÜGIJUHTI

Easysnap Co-Packing Northern Europe OÜ

17. detsember 2017

Logotrade otsib REKLAAMKINGITUSTE PROJEKTIJUHTI

Logotrade OÜ

31. detsember 2017

Teabevara