Õige nimi annab tootele tiivad

AS Balbiino turundusdirektor Enel Kolk.
AS Balbiino turundusdirektor Enel Kolk.

Tootele sobilik nimi annab edasi selle omadusi ja eripärasid ning suurendab tarbijat kõnetades müüginumbreid, kirjutab homne Äripäev.

Tootearenduse üheks osaks on tootele nime panek. Uuele tootele nime panemisel tuleb arvestada selle sihtgrupi ja eesmärgiga – tuleb arvestada, millisele turule uus kaubamärk on planeeritud, milliseid väärtuseid endas kannab ning millise sõnumiga peaks tarbijaid kõnetama. "Õigesti valitud nimi vormistab kaubamärgi olemuse ja sõnumid ning kõnetab tarbijat temale sobival moel," märgib artiklis ASi Balbiino turundusdirektor Enel Kolk.

Lisaks Balbiino turundusdirektorile räägivad artiklis oma kogemustest AS Rannarootsi Lihatööstus turundusjuht Ingrid Prinsthal ja OÜ Eesti Leivatööstus turundusjuht Karin Koppel, artiklit saab lugeda siit.

 

Osale arutelus

  • Bestsales

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Äripäeva infopank otsib ÄRIKLIENDIHALDURIT

Äripäev AS

01. detsember 2017

Hilti otsib MÜÜGIESINDAJAID

Manpower OÜ

06. detsember 2017

Teabevara