Elina Vamper: Kuidas olla valdkonna parim teeninduses?

Elina Vamper
Elina Vamper

"Kuidas olla valdkonna parim teeninduses? Või on hoopis olulisem küsimus – kuidas olla parim oma valdkonnas?" küsis teenindusekspert Elina Vamper täna alanud Pärnu Müügi- ja Teeninduskonverentsil. "Valdkonna parim on ju töenäoliselt parim ka teeninduses."

Elina Vamperi ettekandes said vastused järgnevad küsimused:

Kuidas leida talente?

Tuleb siseõhkkond korras hoida, et töötajad räägiks ettevõttest (ja selle juhtidest) head. Vastupidisel juhul peletavad ju olemasolevad töötajad tulevased teenindajad eemale.

Kuidas motiveerida teenindajaid?

Esmalt kindlasti selged ja läbipaistvad mõõdikud ja sinna otsa preemiad. Suvepäevad ja näiteks soodustused oma töötajatele ei motiveeri ju töötajaid tööle, see motiveerib pigem töötajaid tööle kandideerima.

Millised on hea teeninduse neli võtit?

Sieõhkkond ettevõttes

Talendid, keda värvata

Tööriistad (koolitused jms)

Motivatsioonisüsteem

Mis eristab tippteenindajaid keskpärastest?

Esmalt kindlasti anne inimestega suhelda; teiseks tulemustele orienteeritus; kolmandaks tema sisemine motivatsioon seda tööd teha.

Millised on ohumärgid töövestlusel?

Tihti on esimene märk on see, kuidas oodatakse vestlust, see kuidas nad seal ooteruumis istuvad... esmamulje ühesõnaga. Järgmiseks - ainult soovitustest ja CVdest ei saa lähtuda, tihti kipuvad suurepärased teenindajad olema individualistid ja kui nende tingimusi ei täideta…; Ja kolmandaks see, kuidas räägitakse endisest tööandjast - kui räägitakse halvasti, siis on see kindlasti ohu märk.

 

Äripäeva korraldatud Pärnu Müügi- ja Teeninduskonverents toimub 2.-3. juunini Pärnus, Strand SPA & Konverentsihotellis – veel jõuad!

Osale arutelus

  • Bestsales

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Äripäeva infopank otsib ÄRIKLIENDIHALDURIT

Äripäev AS

01. detsember 2017

Hilti otsib MÜÜGIESINDAJAID

Manpower OÜ

06. detsember 2017

Teabevara