Mariliis Talvoja: Palk pole peamine!

Mariliis Talvoja
Mariliis Talvoja

Eesti Parim Teenindaja 2016, Tele2 Paide müügikonsultant Mariliis Talvoja keskendus ettekandes küsimusele, milline on organisatsioon, kus ta tahab töötada? Millised eeldused peavad olema loodud, et pakkuda tipptasemel teenindust?

Millises organisatsioonis ma tahan töötada?

Sellises, kus tööandja on väga hea märkaja - ta näeb ja tunneb ära töötaja potentsiaali. See on suurim motivatsioon, kui sulle pakutakse veelgi vastutust, võimalust panna end proovile. Kui leiad töö, mida teha kirega, tuleb sul kõik välja.

Töötaja peab kindlasti ise valima, kuhu ta tööle tahab minna. Meil näiteks on väga hea sisekliima, mulle väga meeldib, et meil ei halvustata kunagi oma konkurente. Muidugi, konkurents peab olema, kasvõi selleks, et me suudaks oma tooteid ja teenuseid veelgi paremini pakkuda, mitte vihane võitlus.

Mis eristab paremaid keskpärastest?

Inimlikuks jäämine. Mitte õpikutarkuste kasutamine, me kõik käime koolitustel ja õpime. Aga kõige olulisem on see, et sa jääksid inimeseks, et sa näeks, mis töötab. Sa pead teenindajana kindlasti olema hea psühholoog.

Kuidas sind väärtustatakse? Mis see on, mis sind motiveerib?

Enamik arvab, et see on ainult palganumber, aga ma vaidleks vastu. Pigem on see see, et su tööandja näeb sind, et ta näeb su pingutust. See on olulisem kui palgatõus ja preemiad. Mina isiklikult oleks nõus ka väiksema palga eest siin töötama! 

                                      

Äripäeva korraldatud Pärnu Müügi- ja Teeninduskonverents toimub 2.-3. juunini Pärnus, Strand SPA & Konverentsihotellis.

Osale arutelus

  • Bestsales

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Ferrometal otsib B2B KLIENDIHALDURIT

M-Partner HR OÜ

24. august 2017

M-Partner HR otsib VÄRBAMISTEENUSTE MÜÜGIJUHTI

M-Partner HR OÜ

06. august 2017

Käsi­raamatud