Kuidas leida klient ise kohale minemata?

Tarkvaraettevõte Scoro digitaalturunduse juht Karola Karlsoni hinnangul on parim kliendiga suhtlemise viis helistamine.
Tarkvaraettevõte Scoro digitaalturunduse juht Karola Karlsoni hinnangul on...

Eduka äri ajamiseks ei pea enam potentsiaalse partneri juurde kohale sõitma, piisab üksnes idee, arvuti ja interneti olemasolust, kirjutab värske Äripäev.

Tänases Äripäevas ilmunud artiklis räägib tarkvaraettevõte Scoro digitaalturunduse juht Karola Karlson, et Scoro leiab umbes 80% oma klientidest mittepersonaalsel viisil. 

Karlsoni hinnangul on ettevõtte jaoks tihtipeale kõige tõhusam, kui klient leiab nendeni ise tee. “See tähendab, et tal on kindel probleem, millele ta lahendust otsib, ning ta on juba su tootest või teenusest huvitatud,” ütles ta.

Scoro kogemuste põhjal on parim kliendiga kontakteerumise viis helistamine. See eeldab Karlsoni sõnul aga eeltööd ning ettevõtte ärimudeli ja tööharjumustega tutvumist. “Ühtlasi hoiame oma süsteemis kõigi prooviperioodi läbinud firmade kontakte, et nendega aja möödudes uuesti ühendust võtta,” avaldas ta.

Artiklis jagatakse lisaks soovitusi, kuidas juurutada mittepersonaalset lähenemisviisi ning antakse ette ka 8 lihtsat sammu, kuidas jõuda kliendini ilma otsekontaktita.

Täismahus artikkel on leitav siit.

Osale arutelus

  • Bestsales

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Ferrometal otsib B2B KLIENDIHALDURIT

M-Partner HR OÜ

24. august 2017

M-Partner HR otsib VÄRBAMISTEENUSTE MÜÜGIJUHTI

M-Partner HR OÜ

06. august 2017

Käsi­raamatud