Kuidas leida klient ise kohale minemata?

Tarkvaraettevõte Scoro digitaalturunduse juht Karola Karlsoni hinnangul on parim kliendiga suhtlemise viis helistamine.
Tarkvaraettevõte Scoro digitaalturunduse juht Karola Karlsoni hinnangul on...

Eduka äri ajamiseks ei pea enam potentsiaalse partneri juurde kohale sõitma, piisab üksnes idee, arvuti ja interneti olemasolust, kirjutab värske Äripäev.

Tänases Äripäevas ilmunud artiklis räägib tarkvaraettevõte Scoro digitaalturunduse juht Karola Karlson, et Scoro leiab umbes 80% oma klientidest mittepersonaalsel viisil. 

Karlsoni hinnangul on ettevõtte jaoks tihtipeale kõige tõhusam, kui klient leiab nendeni ise tee. “See tähendab, et tal on kindel probleem, millele ta lahendust otsib, ning ta on juba su tootest või teenusest huvitatud,” ütles ta.

Scoro kogemuste põhjal on parim kliendiga kontakteerumise viis helistamine. See eeldab Karlsoni sõnul aga eeltööd ning ettevõtte ärimudeli ja tööharjumustega tutvumist. “Ühtlasi hoiame oma süsteemis kõigi prooviperioodi läbinud firmade kontakte, et nendega aja möödudes uuesti ühendust võtta,” avaldas ta.

Artiklis jagatakse lisaks soovitusi, kuidas juurutada mittepersonaalset lähenemisviisi ning antakse ette ka 8 lihtsat sammu, kuidas jõuda kliendini ilma otsekontaktita.

Täismahus artikkel on leitav siit.

Osale arutelus

  • Bestsales

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

ESSVE Estonia otsib TURUNDUSJUHTI

Tammiste Personalibüroo OÜ

01. oktoober 2017

Globalsun otsib päevitus- ja ilutoodete MÜÜGIJUHTI

M-Partner HR OÜ

05. oktoober 2017

Digitrükk is looking for a EXPORT SALES MANAGER

Finesta Baltic OÜ

02. oktoober 2017

Teabevara