Üks küsimus: Mis on kõige raskem äriklientidele müügis?

Aira Tammemäe
Aira Tammemäe

Bestsales uuris konverentside programmijuhilt Aira Tammemäelt, kuidas kasutada ärikonverentse oma ettevõtte või toodete tutvustamiseks. Tammemäe hinnangul pole pelgalt esitluspinnast kasu, peab olema loomingulisem.

Aira, Sa ise plaanid tuua konverentsil "Müügi Edulood: B2B" konkreetseid näiteid hästi õnnestunud müügiaktsioonidest ärikonverentsidel. Mis on just selles müügis kõige raskem?

Aira Tammemäe: Kõige raskem on ärikonverentsil osalejate tähelepanu köitmine. Kui me räägime näiteks esitluspinnaga konverentsil väljas olemisest, siis pelgalt sellest ei piisa.

Tooksin välja ühe peamise reegli – et info kohale jõuaks, pead sa igale konverentsil osalejale olema nähtav kolm korda. Näiteks need kolm korda võiksid olla järgmised –  klient saabub konverentsile, sul võiks olla talle väike kingitus või midagi toredat, mis teeb tal tuju heaks või mis teeb tema olemise mugavamaks; järgmiseks võiks konverentsiga haakuvalt sinu toode või teenus kuidagi programmi sulanduda ning lõppeks pead sa ise pauside ajal pöörduma kliendi poole, sa ei saa eeldada, et kõik tuleks ise sinu juurde. Selle kõige juures on oluline ikkagi kliendi kasu, olgu siis otsene või kaudne. Konverentsil osalejat lihtsalt oma pakkumisega tüüdata ei ole mõtet.

Ühesõnaga, konverentsil õnnestub äriklientidele müüa oma ideed või äri vaid sel juhul, kui sa saad osalejaga kolm korda kontakti – pelgalt esitluspinnaga kohal olemisest jääb väheks.

Osale arutelus

  • Bestsales

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Äripäeva infopank otsib ÄRIKLIENDIHALDURIT

Äripäev AS

01. detsember 2017

Hilti otsib MÜÜGIESINDAJAID

Manpower OÜ

06. detsember 2017

Teabevara