Inimesed ei taha, et neile helistatakse

Ettevõtja ja koolitaja Urmas Kamdron
Ettevõtja ja koolitaja Urmas Kamdron

Ettevõtja ja koolitaja Urmas Kamdron ütles Tallinna Ettevõtlusameti korraldatud seminaril, et Eesti inimesed ja ettevõtted ei pane enam oma kodulehtedele ega e-kirjade lõppu telefoninumbreid, mis viitab selgelt sellele, et ära neile helista, kirjutab Äripäeva teemaveeb Best Marketing.

"Inimesed ja ettevõtted ei pane enam oma kodulehtedele ega e-kirjade lõppu telefoninumbreid, mis viitab selgelt sellele, et ära neile helista. Rääkimine on aga inimlikum ja tihti efektiivsem viis kliendi jaoks oma probleemi lahendada kui kirjutamine,” ütles ettevõtja ja koolitaja Urmas Kamdron, kes kõneles teemal "Kas sina tead, kes su ettevõttes müüki juhib".

Urmas Kamdron jagas seminaril, mille laiem teema oli "Edukaks esimesel katsel", oma kogemusi ja mõtteid, kuidas müügis ja juhtimises õnnestumisele ise kaasa aitadata. Muude teemade seas käsitles ta näiteks ka teemat, et kumb müüb siis ikka paremini - ekstravert või introvert? 

"Inimesed arvavad automaatselt, et ekstraverdid on müügis paremad, sest neil on lihtne vestlusi alustada, aga see ei tähenda, et nad poleks veidi väsitavad – nad paugutavad tihti üle," nentis Urmas Kamdron. "Uuringud kinnitavad, et kõige parem inimtüüp müügitööks on ambivert – segu intro- ja ekstraverdist. Ehk teisisõnu on kummalgi inimtüübil võimalik õppida teise poole omadusi. Olen täheldanud enda peal, et ekstraverdil on palju keerulisem oma natuuri pidurdada kui introverdil asju juurde õppida, aga hea tahte korral on see siiski võimalik."

Artikkel on täismahus leitav teemaveebist BestMarketing.

  • Bestsales

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Digitrükk is looking for a EXPORT SALES MANAGER

Finesta Baltic OÜ

02. oktoober 2017

Maxima otsib MÜÜGI- JA TURUNDUSDIREKTORIT

Maxima Eesti OÜ

25. september 2017

Post11 otsib MÜÜGIOSAKONNA JUHTI

Tammiste Personalibüroo OÜ

27. september 2017

Teabevara