Digiturunduse trendid aastaks 2017

Ettevõte Smart Insight lasi turundusjuhtidel üle maailma hääletada, millisesse digiturunduse tegevusse nad 2017. aastal kõige enam panustavad, toome BestMarketingi vahendusel kokkuvõtvad tulemused teieni.

Mitu tuhat turundajat üle maailma andsid teada, millised digiturunduse valdkonnad on sellel aastal nende jaoks prioriteetsemad ja millised vähem tähtsamad. Kokku moodustus sellest ülevaatlik tabel, mis näitab üldist suunda, kuhu digiturundus liigub. Kas ka Eesti turundajad leiavad selle tabeli ja oma strateegia vahel ühisjooni?

1. Sisuturundus – see turundajate seas täiesti tavapäraseks käibeväljendiks kujunenud liitsõna on ruulinud turundushitina juba mitu aastat. Sellel aastal on fookuses sisuturunduse strateegia loomine ja tulemuste mõõtmine. Lisaks on asunud nutikamad turundajad oma sisuturundust interaktiivsemaks timmima.

2. Big Data – 2017 suurenevad Big Data kolm tähtsaimat omadust: andmete kogus, mitmekülgsus ja kiirus. See kõik eeldab andmetöötluse paremat automatiseeritust, et jõuaks kogu info ära hallata ja läbi töödelda.

3. Turunduse automatiseerimine – siia alla käib nii CRM, veebi personaliseerimine kui ka käitumisel põhinev e-kirjaturundus.

4. Mobiiliturundus – äpid, kodulehe arendused, mobiilireklaamid jne. Smart Insight on ülal mainitud küsitlust viinud läbi juba aastaid - üle mitme aasta on mobiiliturundus esikolmikust välja jäänud.

Conversion rate on mobiilis madalam kui arvutis, sellega tuleb vaeva näha, kuigi see ilmselt jääbki igal juhul madalamaks.

“Mobile first” (mõeldakse eelkõige mobiilikasutajatele) suhtumine on veidi ohtlik, sest paljud kasutavad ka laua-/süle-/tahvelarvutit, seetõttu võib eelkõige mobiilikasutajatele loodud kogemus suuremal ekraanil ebamugav olla. Tegijamad firmad vaatavad pigem adaptiivse veebidisaini suunas, kus mobiilsetele ekraanidele näidatakse just neile loodud vaadet ning relevantsemat, kontekstuaalsemat sisu.

5. Sotsiaalmeediaturundus – turundajad on endiselt sotsiaalmeedia ulatusvõimest ja võimalustest lummatud. Ka kasutajate arv sotsiaalmeedias on pidevas kasvujoones, kuid muutusi esineb teatud platvormide eelistustes: mõnes lääneriigis on Twitter ja Facebook pigem kahanevas kasutusmahus, samas kui Snapchat, Instagram ja Pinterest koguvad kasutajaid kasvutempos. Ja see pole enam ilmselt ühelegi ettevõttele uudiseks, et mingigi mõju saavutamiseks tuleb sotsmeedias maksta (you need to pay to play). 

Millised trendid on kohtadel 6-14, saad lugeda SIIT.

Osale arutelus

  • Bestsales

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Coma Investing otsib EKSPORDIMÜÜGIJUHTI

M-Partner HR OÜ

31. august 2017

Ferrometal otsib B2B KLIENDIHALDURIT

M-Partner HR OÜ

24. august 2017

KredEx Krediidikindlustus otsib JUHATUSE LIIKMEID

Tripod Grupp OÜ

10. september 2017

Käsi­raamatud