Galerii eilselt konverentsilt Müügi Edulood: Kuidas kirjutada müügikirja?

Hetk konverentsilt.
Hetk konverentsilt.

Eilsel müügi edulugude sarja konverentsil keskenduti hea müügikirja kirjutamise nippidele, oma kogemusi jagasid tõelised praktikud.

Alustuseks andis konverentsi programmijuht Aira Tammemäe 10 ideed, kuidas müügikirjad paremaks teha.

Karl Laas ja Karoliina Ranne Upsteemist keskendusid oma ettekandes masspostitava müügikirja koostamise eripäradele; Lexus Tallinn müügiosakonna juhataja Taavi Tamm aga hea pakkumise vormistamisele.

Selveri ostudirektor Katrin Riisalu jagas aga suure müügikirjade saajana müügirahvale hüva nõu nende asjade kohta, mida müügikirja kirjutamisel kindlasti vältida tuleks.

Mailbow juht Mikk Orglaan keskendus oma ettekandes erinevatele masspostituste alastele arvulistele näitajatele ning uuringutele - kui palju saadetakse täna e-kirju? Milline on keskmine avamise protsent masspostituste puhul? Kui paljud Sinu kirja tulemusena tegutsema asuvad? Millal on parim aeg müügikirju saata? Kuidas muutuvad statistilised näitajad suunatud pakkumiste korral? Mis määrab müügikirja edu? 

Äripäeva toimetaja ja keeleteaduste doktor Helen Kõrgesaar jagas konverentsilistele näpunäiteid, kuidas müügikirja keel paremaks muuta ning neis "ämbreid" vältida. 

Päeva lõpetuseks analüüsis Eiffeli copywritingu strateeg Kaarel Talvoja nelja päris elust pärinevat müügikirja

Kohtumiseni 14. veebruaril, konverentsil Müügi Edulood: Kinnisvara müük!

Galerii

Osale arutelus

  • Bestsales

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Bong Eesti otsib MÜÜGIESINDAJAT

Manpower OÜ

02. juuli 2017

Tele2 otsib LISATEENUSTE PROJEKTIJUHTI

TALENTOR ESTONIA / In Re OÜ

30. juuni 2017

Käsi­raamatud