Selgus Tartu parim teenindaja

Esikolmik - Merli Heitur, Mai Kastemäe ja Agle Mandre.
Esikolmik - Merli Heitur, Mai Kastemäe ja Agle Mandre.

Tartu Loodusmaja suures saalis anti eile välja linna parima teenindaja tiitel - 10 finalisti seas oli parim Eva Boutique OÜ klienditeenindaja Mai Kastemäe.

Teise koha saavutas Konplott Estonia ehete poe klienditeenindaja ja Lavende juhataja Merli Heitur, kolmandale kohale tuli Telia Eesti AS telefonimüügi spetsialist Agle Mandre.

Tartu konkursi þürii esinaise, TÜ Raamatukogu teenindusosakonna juhi Olga Einasto sõnul paistsid kõik finalistid silma oma julguse, avatud hoiaku ja hea eneseväljendusoskusega. Mai Kastemäe eristus teistest äärmiselt hea kuulamisoskusega. Ta suutis kõige paremini välja selgitada kliendi probleemi, mõista tema pettumust, oli erakordselt aus ja siiras ning tegi kõik selleks, et säilitada kliendi lojaalsus.

Tartu parima teenindaja konkursil osales 94 teenindajat, kellest lõppvooru jõudis 75 ja finaali 10. 

Heateenindus.ee koostöös Tartu Linnavalitsuse ettevõtluse osakonnaga valib Tartu parimat teenindajat juba 2005. aastast.

Heateenindus.ee asutaja ja juht Urmas Kõiv:

Märts on Eestis juba 14. korda Hea Teeninduse Kuu

Hea Teeninduse Kuu on ellu kutsutud selleks, et pöörata tähelepanu teenindajate tööle, mis peab inimestele looma positiivset meeleolu, aga on füüsiliselt ja vaimselt raske.

Teenindajad teevad igapäevaselt füüsiliselt ja vaimselt rasket tööd, samas ootavad inimesed teenindajatelt ka positiivset meeleolu ja suhtumist. 

Usume, et kui inimesed märkavad head teenindust ja annavad positiivset tagasisidet hea teeninduse pakkujatele, siis suureneb ka teenindajate soov teha oma tööd suurema innu ja rõõmuga.

Hea Teeninduse Kuu üheks oluliseks mõtteks on väärtustada teenindaja ametit

Täna on teenindaja amet Eestis vähepopulaarne ja suhteliselt madalalt tasustatud ning seetõttu on teenindussektoris ka palju kiirelt vahetuvat tööjõudu.Soovime, et tulevikus oleks ka meil Eestis teenindaja amet sama populaarne nagu Soomes ja Rootsis, kus paljud töötajad on teenindaja ametit pidanud 10 ja enam aastat ning teenindajate palgatase üle 2500 euro/kuus nagu hetkel Soomes.

Silmast-silma suhtlus on teeninduses jätkuvalt kõige populaarsem

Uuringufirma Dive andmetel eelistab silmast-silma suhelda 97.6% klientidest.

E-kirja teel toimub 86,7% ja telefonitsi 83,3% kliendisuhtlusest. Sotsiaalmeedia jääb juba kaugele maha 43%-ga. Need faktid näitavad jätkuvalt kui oluline on teenindaja amet, teenindaja isik, tema hoiak ja suhtlemisoskused.

Hea Teeninduse Kuul märkame ja kiidame tublisid teenindajaid ning parima teenindusega teeninduskohti 

Perioodil 01.03-31.03.2017 on igal inimesel võimalik kiita häid teenindajaid spetsiaalses kiidukeskkonnas www.heateenindus.ee/kiidame, samuti saab anda positiivset tagasisidet teeninduskohtades kohapeal nii kirjalikult, postitades kiidusedeli kampaania postkasti või ka vahetult, öeldes oma head sõnad otse teenindajale. 

Teeninduskohtadele, millele kliendid on vähemalt 30. korral andnud positiivset tagasisidet, väljastame 13.aprillil, Tallinna Hea Teeninduse Päeval, tunnistuse ja uksekleebise "Kliendid kiidavad 2017".

Mullu kiideti teenindajaid ja teeninduskohti 37 857 korral ja enim kiitusi sai MyFitness spordiklubide kett. Millised teenindajad, teeninduskohad või organisatsioonid saavad sellel aastal klientidelt kõige rohkem kiita, selgub aprilli alguseks.

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!
  • Bestsales

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

ABB is looking for a SALES MANAGER

Manpower OÜ

05. aprill 2017

Creditinfo Eesti otsib MÜÜGITALENTI

Creditinfo Eesti AS

03. aprill 2017

SRC Group otsib MÜÜGISEKRETÄRI

SRC GROUP AS

31. märts 2017

Käsi­raamatud