Agressiivne müük ei ole enam hea!

Triestate arendusjuht Vivika Simmo Passwordil keskklassi tõusust rääkimas.
Triestate arendusjuht Vivika Simmo Passwordil keskklassi tõusust rääkimas.

"Agressiivne müük ei ole enam hea," ütles Triestate arendusjuht Vivika Simmo turunduskonverentsi Password vestlusringis. "Aina vähem agressiivsemalt tuleb keskklassile müüa. Agresiivne müük ei ole enam hea ja tuleb aru saada, miks teevad inimesed nii, nagu nad teevad."

Viivika Simmo hinnangul ei toimi agressiivne müük enam selliselt, nagu toimis kümmekond aastat tagasi: „Ma näen seda nii palju oma müügiinimeste pealt, kes lähevad nagu kauboid peale. Ja kui ma küsin, et mis siis juhtus, saan vastuseks ei tea – tegelikult oli kõik liiga äkiline.“

Vastupidi, kliendi vastu peab olema empaatiline ja tolerantne ning leidma just talle sobiva lahenduse. Esiteks peab Simmo sõnul teadvustama, et juurde on tekkinud nii palju olemise viise ja kultuure, mida tasub arvestada ka kinnisvara müügi puhul.

Teiseks on kliendid konfliktis iseendaga, sest nad ei taha tunnistada, et neil ei lähe enam nii hästi, kui läks 10 aastat tagasi.

„Praegu ma näen natukene seda, et pered on riigist eemaldunud ja see soosib inimeste suhtlemist rohkem kaardipanijate kui riigiga,“ ütles Simmo, märkides, et heade kliendisuhete võti on mõista, miks inimesed teevad selliseid valikuid, nagu nad teevad.

Pikemalt saab Äripäevas ilmunud artiklit lugeda SIIN.

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!
  • Bestsales

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Ebeta otsib TURUNDUS- JA MÜÜGISPETSIALISTI

M-Partner HR OÜ

07. mai 2017

Käsi­raamatud