Konkurss Parim Müügitiim 2017: Matsimoka

Matsimoka lihameistrid: 10 näidet, mis tõestavad, et eestlane on tegelikult väga meeldiv klient
Oleme kuulnud jutte, et eestlane on kinnine ja mitte just kõige meeldivam klient. Matsimoka lihameistrid väidavad, et tegelikult tuleb osata eestlast julgustada ning seejärel tuleb karmi kesta alt välja soe ja hea inimene. Siin on 10 näidet, mis seda fakti tõestavad.

1. Eestlane on viisakas ning arvestab teistega

Matsimoka müüb oma tooteid endanimelistes kvaliteetlihapoodides, kus tihti tekivad pikad järjekorrad, sest kvaliteetsete lihatoodete austajaid on palju. Eestlane ei trügi kunagi järjekorrast ette, vaid ootab viisakalt ära, kuni järjekord temani jõuab.

2. Eestlane oskab kiita

Soovime pakkuda oma klientidele alati rohkem kui liha. Soovime pakkuda teadlikku, abistavat ning ootusi ületavat ostuelamust. Eestlane ei ole kitsi jagama sotsiaalmeedias või ka letis müügimehele häid sõnu, kui oleme suutnud teda üllatada hea maitse või toreda ostuelamusega.

4. Eestlane ei raba, kui midagi saab tasuta

Matsimoka letis saab alati erinevaid tooteid letipealsetest kandikutest degusteerida. Lisaks pakume degusteerimiseks ka ahjus soojaks tehtud tooteid.  Eestlane maitseb ühe või kaks tükki ning arvestab alati, et ka teised tahavad proovida ning teab, et ta ei ole tulnud meie poodi kõhtu täis sööma.

4. Eestlane tahab alati teha vastuteenet

Kui me pakume oma tooteid maitsta ning ületame kliendi ootusi, siis ta ostab kasvõi kaks viilu sinki, et teha vastuteene, kuigi tal on ostukotis teisest poest ostetud toidukraam olemas.

5. Eestlane on avatud uutele toodetele

Pakume igale hooajale kohaselt uusi ja huvitavaid maitseelamusi. Näiteks, kui letti ilmusid uued paprika ja tšilliga toorvorstid või mozzarellaga grillvorstid, siis kadusid nad letist esimesena. Eesti inimene tahab kogeda uusi ja huvitavaid maitseelamusi.

6. Eestlane mõistab nalja

Meie letis on alati müümas inimesed, kes oskavad teha head nalja. Eestlane mõistab nalja väga hästi, eriti just musta huumorit.

7. Eestlane naeratab

Võtame igat klienti personaalselt ning püüame aru saada, mis tüüpi inimesega on tegu. Kui paneme täppi, siis on väga lihtne inimest naeratama panna. Asi ei ole selles, et eestlane on tõre, vaid asi on oskuses leida üles õiged “nupud”. Võib-olla on asi ka selles, et me ise naeratame palju ning teatavasti on positiivsus nakkav.

8. Eestlane julgeb avaldada oma arvamust

Toodame oma tooteid käsitööna ning traditsioonilisel meetodil. Tihti on letis uusi tooteid ning eestlane jagab rõõmuga näiteks oma arvamust maitsete osas - mis maitseaine lisaks veel elamust, kas lisada järgmisele massile rohkem soola jne. Ka on eestlane valmis tooma näiteks enda nõukogude-aegset pasteediretsepti meile katsetamiseks.

9. Eestlane on patrioot ning elab kaasa Eesti asjale

Matsimoka on Eesti pereettevõte aastast 1982 ning me toodame vanade Eesti traditsioonide järgi lihatooteid ainult Eesti toorainest. Meie kliendid elavad meile väga kaasa ning tundub, et nad võtavad Matsimokat nagu enda asja. Nad tunnevad justkui vastutust väärtustada, hoida ja kanda edasi meie esivanemate pärandatud traditsioone ja kultuuri ning külastavad meid järjepidevalt.

10Eestlasel ei ole alati nii kiire. Hea asja nimel on ta nõus kannatlikult ootama

Pidupäevadel ulatuvad meie poes järjekorrad lausa mitmekümne-meetristeks ning klientide nägudest on näha, et nad on pigem põnevil, sest head asjad ei tulegi kergelt. Jõulude ajal kirjutas meile üks klient: “ Olen hetkel Tartu Kaubamaja Matsimoka kvaliteetlihapoe järjekorras. Minu ees on ports inimesi, samuti minu selja taga. Ma ei kirjuta seda seetõttu, et selles oleks midagi halba. Pigem on see kiitus teile: inimesed seisavad ja ootavad, ärevus/põnevus näos. Vähemalt mina tunnen end küll, kui väike laps, ärevus hinges hea ja parema ootuses. Teil on megad tooted ja fantastiline teenindus. Kauneid jõule!“

Osale arutelus

  • Matsimoka

Seotud lood

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Volume Design otsib Eesti turu MÜÜGIJUHTI

CV-Online Estonia OÜ

02. november 2017

Teabevara