Tähelepanu! Stardib konkurss Eesti Aasta Müügitegu 2017!

Ahoi, müügirahvas! See siin on üleskutse kõigile vähegi asjalikele müügitiimidele – esimest korda ajaloos valime Eesti Aasta Müügiteo, mida seada kõigile eeskujuks!

Võta see aeg ja saada meile oma viimaste aastate saavutuste kirjeldus ning osale konkursil, sest müügitiimide edulood, tegemised ja uued projektid väärivad kajastamist Äripäevas ja eelkõige esile toomist Müügijuhtimise aastakonverentsil 22. septembril.

Niisiis, on Sinu teha, et:

Sinu ettevõtte saavutused saaksid väärikalt kajastatud;

Müügiinimeste igapäevane töö saaks tähelepanu ning tunnustuse;

Teie meeskond saaks erihinnaga aasta suurimal müügirahva kogunemisel osaleda.

Sel korral on asi väga lihtne, loe all olev juhend lihtsalt läbi, registreeri oma meeskond konkursile ja täida ära osalemise ankeet. No ja oota muidugi kutset finaali!

Eesti Aasta Müügitegu 2017 konkurss

Kes võivad osaleda?

Kõik Eestis registreeritud äriettevõtted, kes pakuvad kaupu või teenuseid kasutades selleks ükskõik milliseid müügikanaleid või -võtteid, mis on kooskõlas Eestis kehtivate seadustega. Oodatud on nii kohalikule turule kui ekspordiks suunatud projektid.

Millised müügiprojektid on oodatud?

Kõik projektid, mille käivitamine jääb vahemikku 2016-2017 ja mille tulemusena on saavutatud müügitulemuse kasv. Projekt võib puudutada tehnoloogilist arendust, müügipersonali või müügiprotsesside arendamist, müügikampaaniat, sisenemist uuele turule või uute müügikanalite kasutuselevõttu vms, mis on seotud müügitööga.

Mida tuleb osalemiseks teha?

Täitke ära osalemisankeet, mille leiate artikli lõpust ja registreerige oma müügimeeskond Eesti Aasta Müügitegu konkursile. Registreerimise viimane tähtaeg on 9. september. Info projektijuhilt: aira.tammemae@aripaev.ee, tel 5025548. Registreerida saab SIIN (NB! Registreerimine sisaldab kolme TASUTA kohta Müügijuhtimise aastakonverentsile).

Mis saab edasi?

Laekunud tööd vaatab läbi 7 liikmeline þürii. Olge valmis oma projekti kaitsma ja/või esitama täiendavaid andmeid projekti kohta, kui þürii seda küsib. Laekunud tööde hulgast valib þürii 3 finalisti, kes saavad võimaluse oma projekti tutvustada Müügijuhtimise aastakonverentsi suurel laval 22. septembril. Kolme finalisti hulgast valivad võitja þürii (60%) ja konverentsil osalejad (40%).

Þürii annab punkte järgmise mudeli alusel:

20% Kliendi kasu: Mida klients selle projekti tulemusena saab?

20% Ettevõtte kasu: Kas hoiti oluliselt kokku ressurssi või tõsteti efektiivsust või suurendati müügikäivet?

20% Innovaatilisus: Kas Eestis on varem midagi sellist tehtud? Kas kasutati uut tehnoloogiat, seni rakendamata ressurssi, teadustööd või ideed? Kas projekti tulemusena saavutati ärimudeli muutus, hõivati uusi tulge või kliendisegmente?

40% Müügiprojekti tulemuslikkus: Eesmärk/tegelik tulemus. ROI (investeeringu tasuvus).

Mida head osalemise eest saab?

Kõik projektid avaldame Äripäeva teemaveebis bestsales.ee. Kõik osalejad saavad konkursile registreerimisega koos kolm tasuta kohta Müügijuhtimise aastakonverentsile 22.09.2017. Kolme finalisti ootavad auhinnad ning võitjat loomulikult vääriline tunnustus.

Lisainfo: Aira Tammemäe, e-post: aira.tammemae@aripaev.ee, telefon: 5025548.

Osale arutelus

  • Bestsales

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Äripäeva infopank otsib ÄRIKLIENDIHALDURIT

Äripäev AS

01. detsember 2017

Hilti otsib MÜÜGIESINDAJAID

Manpower OÜ

06. detsember 2017

Teabevara