3 viga, mida tehakse e-poe arendamisel

Conversion XL juht ja koolitaja Viljo Vabrit.
Conversion XL juht ja koolitaja Viljo Vabrit.

Conversion XL juht ja koolitaja Viljo Vabrit toob välja kolm põhilist viga, mida tehakse enda e-poe arendamisel ja optimeerimisel.

1. Peale veebipoe avalikuks minemist ei tehta piisavalt tehnilist kontrolli, kas see veebileht töötab kõikidel erinevatel browserites ja seadmetes samamoodi. Ettevõtetel on analüütikast näha, kui mingi süsteemi peal see veebileht ei tööta. Seega tuleb kõik tehniliselt läbi kontrollida ja pidevalt jälgida.

2. Veeb luuakse ise endale mitte kliendile. Veebi loomisel ei kasutata kasutaja persoonasid. Ei tehta kindlaks, kust kaudu (desktop või mobiil) klient e-poodi tuleb ja ostu sooritab. Seega vaadatakse ainult enda kogemuse põhjal, mida klient võiks eelistada. Täna juba 60% klientidest tulevad e-poodi läbi mobiili. Tuleb selgeks teha, kuidas põhiklient ostu sooritab ning millist kanalit ta eelistab. Vastava kasutajakogemuse parandamine peab olema veebi optimeerimise prioriteediks.

3. Investeeritakse väga palju heade praktikate elluviimisesse, mida ollakse loetud raamatust, kuuldud seminaril või kellegi teise kogemusest. Ehk siis kopeeritakse lahendusi enda veebi, mida eelnevalt ei mõõdeta. Uue lahendusega proovitakse lahendada probleemi, mida teinekord ei olegi olemas, aga selle lahenduse kasutuselevõtmine tekitab uusi probleeme. Tuleb kindlaks teha, kas kliendid neid soovivad, kas need toimivad ning need ei tohi häirida kliente. Samuti tuleb mõõta kõikide teostatud muudatuste mõju veebiäri tulemustele

Osale arutelus

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Talot otsib MÜÜGI PROJEKTIJUHTI

M-Partner HR OÜ

29. aprill 2018

ADDINOL otsib BALTIMAADE TURU JUHTI

Ariko Reserv OÜ

26. aprill 2018

K-Print otsib TRÜKITÖÖSTUSE MÜÜGIJUHTI

M-Partner HR OÜ

10. mai 2018

Teabevara