Märts on hea teeninduse kuu, aga mis saab aprillis?

Eero Palm
Eero Palm

Testostude korraldaja Trendline juht Eero Palm esitab oma blogipostituses intrigeeriva küsimuse, millele tasuks mõelda igal müügikampaania korraldajal.

Kas teenindus paraneb märtsis?

Tore oleks näha mingit faktilist, objektiivset uuringut ja kinnitust sellele väitele, mida “Märts ON hea teeninduse kuu!” kampaania korraldajad igal aastal väidavad. Kas neil on mingeid andmeid selle kohta, et märts ON tõesti hea teeninuse kuu? Seda ju väidetakse. Kas tarbijate-klientidena oleme seda märganud? Või oleks kohasem muuta ka see kampaania “Märtsis lubame head teenindust!” või veelgi kohasem “Märtsis võtame end täiega kokku! Ja kui välja kukub nii nagu alati, siis teadke, et me vähemalt püüdsime!”.

Hea = 4. Kas siis muidu on tase 3 või 2 või … hoopis 5? Arvame, et enesest lugupidav teenusepakkuja soovib kogu aeg vastutustundlikult pakkuda maksimaalselt tipp-teenindust. Kampaani korras seda ei saavuta. Sisuline läbimõeldud vajaduspõhine arendamine võib sellele aga sammu lähemale viia.

Kas kujutaksid ette, et näiteks Restoran Gloria teataks, et märtsis pakume head toitu või head teenindust?

Loe blogipostitust http://trendline.ee/marts-on-hea-teeninduse-kuu-kas-on/

Osale arutelus

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

COMPENSA LIFE otsib PIIRKONNA MÜÜGIJUHTI

Compensa Life Vienna Insurance Group SE

31. august 2018

Teabevara