Algas Parim Müügitiim 2018 konkursile registreerimine

Parim Müügitiim 2018
Parim Müügitiim 2018

Kolm lühikoolitust müügioskuste lihvimiseks, oma oskuste näitamine igapäevases müügitöös, individuaalne tagasiside ekspertidelt ja muidugi eriti soodsa hinnaga osalemine Müügikonverentsil 2018. Pane oma meeskond kirja ja saa kõigist neist hüvedest osa!

Mis toimub?

25. mail toimuval Müügikonverentsil valime 2018. aasta parima müügitiimi – võistlus saab alguse kolm nädalat enne konverentsi ja võitja kuulutatakse välja konverentsipäeva lõpuks. Teha ei tule muud, kui vaid oma igapäevast tööd. Võistluse käigus 1.maist kuni 25.maini saate teha müügikõnesid, kirjutada müügikirju, esitleda oma müügiideed… Ehk siis kõike seda, mida igapäevaselt nagunii teete. Enne igat vooru toimub lühikoolitus. 

Seega saate kolm 1,5 tunnist koolitust teemal:

  • Müük telefoni teel;
  • Müügikirja (pakkumise) koostamine;
  • Avalik esinemine.

Koolitused toimuvad vahemikus 2.mai- 23.mai tööpäeva lõpus kell 16:00-17:30. Konverentsipäeval 25.mail tuleb meeskonnal edukalt läbida müügitest ja kõikide voorude kokkuvõttes selgub võitja ehk siis Parim Müügitiim 2018.

Mida tuleb erinevates voorudes teha?

I voorus tuleb võtta kätte telefon ja helistada etteantud numbril. Müüte oma toodet või teenust. Müügikõne tuleb teha kõigil kolmel võistlejal. Potentsiaalne klient on teie helistamisest teadlik, kuid hindab müügikõnet siiski vahetult soorituse käigus. Kuidas kliendis huvi tekitasite? Kas suutsite tuvastada võimaliku väärtuse kliendi jaoks? Kas argumenteerisite tema huvist lähtuvalt? Kas jõudsite konkreetsele kokkuleppele? Lisaks hinnatakse ka teie sõnaselgust, milliseid emotsioone see kõne tekitas ja kas oskasite klienti kuulata ja operatiivselt reageerida. Müügikõne saate teha teile sobival ajal ühe konkreetse tööpäeva jooksul. Selleks eraldi kusagile tulema ei pea. Arvestage, et teie kõne salvestatakse, kuid seda ei avalikustata mingil moel. Salvestamine on vajalik þüriile hinnangute andmiseks. Võistkonna tulemusena läheb arvesse kolme võistkonna liime müügikõne keskmine hinne (5-palli süsteemis, kus 5 on kõige kõrgem ja 1 kõige madalam hinne).

II voorus tuleb koostada müügikiri, mis tekitaks potentsiaalses kliendis piisavalt huvi teiega edasi suhelda. Müügikirja ootame kõigilt kolmelt võistlejalt. Selleks ei pea kusagile ekstra kohale tulema, saadate e-kirjana. Kirja pikkuse, stiili ja eesmärgi osas ettekirjutusi ei ole, kuid müügikirja hinnatakse järgmistel alustel: Kas pealkiri (subject) kutsus kirja avama? Kas esimeste ridadega suutsite saada piisavalt tähelepanu, et kirja edasi lugeda? Kas kirja sisu oli selge ja kergelt haaratav? Kas müügikiri kutsus konkreetselt tegudele ehk siis hinnang müügi tõenäosusele. Lisaks hinnatakse ka keelekasutust, kirja ülesehitust, stiili, loomingulisust. Võistkonna tulemusena läheb arvesse kolme võistkonna liikme müügikirja keskmine hinne (5-palli süsteemis, kus 5 on kõige kõrgem ja 1 kõige madalam hinne).

III voorus tuleb teil esitleda oma müügiideed ehk siis hindame avalikku esinemist. Päris müügis sarnaneb see olukorraga, kus teete otsustajate või potentsiaalsete ostjate grupile müügipresentatsiooni. Esitlemise tulev müügiidee peab olema selline, mis aitab kuulajal endal homme paremini müüa. Millist müügiideed te müüma hakkate jääb teie endi otsustada. Samuti see, kas teete esitluse kolmekesi või valite endi hulgast ühe esindaja. Oluline, et kuulajatel oleks sellest reaalselt kasu, et nad saaksid teie ideele pihta ning tahaksid seda kasutada. Teid kuulavad ja hindavad þürii liikmed ning Müügikonverents 2018 osalejad. Esinemine toimub 25.mail Müügikonverentsi raames, kuid siiski mitte suurel laval. Arvestage, et teid kuulavad ca 20 inimest. Esitlusele antakse hindeid 5-palli süsteemis.

IV voorus toimub müügitest ehk siis kontrollime teie müügialaseid teadmisi. Müügitestis osalete võistkonnana ehk siis kolmekesi koos. Testi küsimused on koostatud Müügikonverents 2018 ettekannetes kuuldu baasil ehk siis võistlusel osalejad saavad õiged vastused konverentsi esinejatelt päeva jooksul toimunud ettekannetest. Müügitest toimub konverentsipäeva viimases osas, vahetult enne võitja välja kuulutamist. I koht saab 5 punkti, II koht 4 punkti, III koht 3 punkti ja kõik, kes vastasid õigesti vähemalt pooltele küsimustele 2 punkti.

Kes korraldab?

Äripäeva müügiveeb bestsales.ee. Võistluse eri etappe hindab þürii ja annab igale sooritusele ka tagasisidet. Konkursi parimad palad avaldame Äripäeva müügiveebis bestsales.ee.

Mida võistlusel osalejad saavad?

Võitjat ootab väärikas auhind. Lisaks saavad kõik võistlejad:

  • Kolm lühikoolitust;
  • Individuaalse tagasiside oma sooritustele þürii ekspertidelt;
  • Pileti Müügikonverentsile 2018.

Kõikide müügitiimidega teeme Äripäeva müügiveebis bestsales.ee eksklusiivse intervjuu ja tutvustame teie ettevõtet Müügikonverents 2018 raames.

Mida peab osalemiseks tegema?

Lihtsalt pane oma müügivõistkond kirja SIIN.

Võistkonnas on kolm liiget. Lisaks saate tugiisikud konverentsile registreerida erihinnaga 159 eurot+km tingimusel, et osalejad on samast ettevõttest.

Kolm lühikoolitust kõigile võistlejatele + kolm kohta müügikonverentsil + individuaalne tagasiside ekspertidelt maksab kokku ühele meeskonnale 300 eurot+km.

Niisiis, tulge osalema Parima Müügitiimi konkursile. Voorud algavad 1.mail ja võitja kuulutatakse välja 25.mail.

Info Parim Müügitiim 2018 võistluse kohta:

Aira Tammemäe, bestsales.ee toimetaja aira.tammemae@aripaev.ee, tel 5025548

Osale arutelus

  • bestsales.ee

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Greencarrier otsib LENNUTRANSPORDITEENUSTE JUHTI

M-Partner HR OÜ

29. aprill 2018

Teabevara