Parim teenindaja 2018: Eestis tuleb palju tööd teha, et purustada teenindaja tööga seotud müüdid

Parim teenindaja 2018 võistluse võitja
Sofia Karkus (Viking Motors AS) Tallinnast

Eesti parim teenindaja 2018 ütleb, et teenindaja ameti väärtustamiseks tuleb rohkem esile tõsta postitiivseid näiteid ning maksta pigem tulemuspõhist palka.

Eesti parim teenindaja 2018 on Sofia Karkus (Viking Motors AS) Tallinnast.

Teise koha saavutas Anna Golovtsenko kohvikust Paviljon (Revelin OÜ) Tartust ja kolmanda koha vääriliseks tunnistati Laura Kivijärv (Olerex AS) Jõgeva teenindusjaamast.

Parim Teenindaja 2018 Sofia Karkus: Eestis tuleb palju tööd teha, et purustada teenindaja tööga seotud müüdid

"Teenindaja ameti juures hindan väga kõrgelt just igapäevaseid väljakutseid ja vaheldust. Teenindaja töö ei ole kunagi rutiinne, piisab vaid sellest, et teed ise midagi natuke teistmoodi ja kõik muu su ümber muutub samamoodi koos sinuga.

Viimasel ajal olen mõistnud, et Eestis peab väga palju tööd tegema, et purustada teenindaja tööga seotud müüdid. Nimelt Eestis peetakse teenindustööd lühiajaliseks tööks, millel puudub igasugune areng. Mina sellega absoluutselt ei nõustu. Teenindajana saad sa hindamatud teadmised, mida saab kogu elu kasutada, samamoodi on teenindajatöö lausa suurepärane hüppelaud edukaks tulevikuks. Selleks, et seda arvamust ühiskonnas muuta, peab sellest rääkima ja esile tõstma häid näiteid, mida saab üks inimene teenindaja tööst. Kindlasti peavad ka ettevõtted tegema palju tööd selleks, et teenindajad ise tahaksid teha oma tööd ja et nende töö oleks ihaldatud. Selleks tuleb ettevõttel hoida head siseõhkkonda ja konkurentsivõimelist töötasu, mis võiks sõltuda teenindaja tulemustest. Nii ei tule töötajatel nö piiri ette ja nii nad saavad olla iga päev paremad kui eile.”.

Tänavusel parima teenindaja konkursil osales ühtekokku 635 teenindajat üle Eesti. Finaali jõudmiseks pidid teenindajad lahendama veebikeskkonnas kolm põnevat teenindussituatsiooni ning vastama suhtlemisoskuste ja tarbijakaitseseaduse tundmise testile. 

Þürii hindas teenindajate sooritust 5 hindamiskriteeriumi alusel – tähelepanelikkus, hoolivus, leidlikkus, võit-võit lahendus ja korrektsus – ning valis iga piirkonna konkursil välja 10 tugevaimat kandidaati.

 

Eesti parim teenindaja 2018 esikolmik
Laura Kivijärv (Olerex AS) Jõgeva teenindusjaamast; Sofia Karkus (Viking Motors ...

Osale arutelus

  • bestsales.ee

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

OMNIVA otsib INFOÄRI MÜÜGIJUHTI

Eesti Post AS

16. detsember 2018

FITEK otsib potentsiaalikat MÜÜGITALENTI

Tripod Grupp OÜ

16. detsember 2018

Teabevara