Eesti Energia ei plaani telefonimüüki lõpetada

Eesti Energia ei lõpeta telefonimüüki
Eesti Energia ei lõpeta telefonimüüki

Vastupidisel Tele2 otsusele likvideerida telemarketingi müügiüksus, näeb Eesti Energia telemarketingi efektiivuse kasvu ning jätkab aktiivmüüki ka telefoni teel.

Eelmisel nädalal teatas Tele2, et on otsustanud alates mai lõpust loobuda aktiivmüügist telefoni teel ning suunab telemarketingi töötajad klienditeenindusse. Selle otsuse taga on nende sõnul Kantar Emori läbiviidud uuring, mille kohaselt 85 protsenti eestlastest suhtub müügikõnedesse negatiivselt. Tele2 otsus tuli üllatusena ka Eesti ühe suurema telefonimüügi üksusega teleoperaatoirle Elisale. Elisa Eesti juht Sami Seppänen ei osanud esialgu kommenteerida, millised on nende järgmised sammud. 

Eesti Energia telefonimüüki lõpetada ei plaani. "Meie kogemus näitab, et kliendid ootavad meie kõnet ja on väga vastuvõtlikud teemadele, mida soovime arutada," kommenteerib Eesti Energia telemarketigi juht Marek-Meelis Puust ning lisab, et asjatundlike ja raha säästa aitavate nõuannete vastu ei ole üldjuhul ükski klient. Nende telemarketingi efektiivus on viimasel ajal tõusutrendis.

Vastab Eesti Energia telemarketingi juht Marek-Meelis Puust:

Kas telemarketing on otsi kokku tõmbamas Eesti turul tervikuna?

Minu hinnangul ei ole telemarketing Eestis otsi kokku tõmbamas. Turul on piisavalt palju suure kliendibaasiga ettevõtteid, kes soovivad oma kliente lisateenuste müügiga kõnetada.

Millised on teie ettevõtte plaanid?

Eesti Energia soov on jätkata klientide terviklikku konsulteerimist energiavaldkonnas nii teeninduses kui aktiivmüügis. Meie kogemus näitab, et kliendid ootavad meie kõnet ja on väga vastuvõtlikud teemadele, mida soovime nendega arutada – energia mõjutab ju meid kõiki. Asjatundlike ja raha säästa aitavate nõuannete vastu ei ole üldjuhul ükski klient.
Parima kliendikogemuse nimel töötab Eesti Energias üle 50 inimese, sealhulgas müügi- ja teenindustöötajad. Igakuisest klientide tagasisidest näeme, et meie klientide rahulolu on kõrge, mis annab meie jaoks tunnistust sellest, et nii sissetulevad kui ka väljaminevad kõned on jõudnud kliendi jaoks soovitud lahenduseni.

Kas on toimunud mingeid muutusi telefonimüügi efektiivsuses viimasel ajal?

Telefonimüügi efektiivsus on viimasel ajal olnud tõusutrendis, kuna energiasektoris on klient muutunud teadlikumaks ning seetõttu oskab olla ka võrdväärne partner parimate lahenduste leidmisel. Tänaseks päevaks on elektrituru avanemisest möödas viis aastat. Näeme selgelt, et esialgu veidi segaduses olnud kliendist on järjest enam arenemas teadlik klient, kes tunneb turu toimimise põhimõtteid ning on avatud energiasäästu nõuannetele. Viimaste aastate trendiks võib lugeda seda, et aina enam oodatakse telefoniteenindajalt aktiivmüüja oskusi. Seda mõtteviisi toetab ka Tele2 otsus.

Osale arutelus

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

SKF ESTONIA otsib MÜÜGIINSENERI

M-Partner HR OÜ

04. juuni 2018

HARJU ELEKTER otsib MÜÜGIJUHTI

Harju Elekter AS

08. juuni 2018

Teabevara