VIDEO: 5 harjutust müügitöötajale

Harjutused müügitöötajale
Vaata videojuhiseid harjutustest müügitöötajale

Müügitöötaja peab vahel istuma tunde või isegi päevi arvuti taga. Näiteks telefonimüügis või müügipakkumiste tegemisel on see paratamatu. CV.ee pakub välja tõhusad harjutused, mida soovitame kontoris kasutada. Müügijuht, võta initsiatiiv enda kätte!

Inimeste kiire elutempo tõttu võib juhtuda, et alati liikuma ei jõutagi ning võimlemispausi organiseerimine annab võimaluse end liigutada ka neile, kes iseenda tervise peale muul ajal mõelda ei jõua. Kerge võimlemispaus tuletab töötajatele meelde, et töölaua taga istumine peab olema kontrollitud tegevus, et vähendada terviseprobleeme. See annab mõnusa energiasüsti tööpäevale ja soodustab tiimitööd luues meeskonnas hea õhkkonna, sest tehakse midagi koos. Sellest tulenevalt julgeme väita, et kontoris võimeldes on võimalik saada tööstressist priiks.

CV.ee palus personaaltreener Roman Minlibajevil näidata ette mõningad harjutused, mis sobivad ideaalselt näiteks istuva kontoritöölise enesetunde parandamiseks.

Roman Minlibajev on terve oma elu olnud spordi sees. Tema missiooniks on aidata ka teistel leida liikumisharrastust ja spordirõõmu – kasvõi üks hing korraga. „Terves kehas elab terve vaim“ on moto, mida tahab ta anda edasi ka oma klientidele, sest inimese füüsis on tugevas korrelatsioonis vaimse tervisega. Olgem igas mõttes terved inimesed!

Järgnevalt toob CV.ee välja esimese lihtsamate harjutuste seeria, mida on kontoris võimalik läbida ilma kõrvaliste abivahenditeta. Vaata videojuhiseid SIIN.

Harjutus 1

Istumise ajal on puusapainutaja lihased pika aja vältel lühenenud asendis. Selline asend aitab venitada nii niude-nimmelihast kui ka reie sirglihast. Need lihased vastutavad puusa painutamise eest. Asendit hoides suru puusa ette ja pinguta selle jala tuharalihast, mille põlv on tooli peal.

Harjutus 2

Istuv inaktiivne eluviis teeb tuharalihased nõrgaks, sest need lihased on istumise ajal kestvalt pikenenud asendis ning nende funktsiooni ei kasutata. Selle jaoks ongi hea iga paarikümne minuti tagant püsti tõusta ja sirutada jalga taha, aktiveerides nii tuharalihased. Tee näiteks 15 kordust ühe jalaga ja 15 kordust teise jalaga, pärast mida võid oma tööd jätkata. 

Harjutus 3

Seda liigutusmustrit soovitan endale „tööriistakasti“ lisada. See on dünaamiline puusadominantne liigutus (inglise keeles „hip hinge“), mis aitab aktiveerida nii tuharalihaseid, kui ka tagareie lihaseid. Tagareie lihased on pikkade istumissessioonidega lühenenud asendis ja vajaksid ka dünaamilist liigutamist – see harjutus on neile ideaalne.

Vaata videojuhiseid ja ülejäänud harjutusi CV.ee Nipilast

Osale arutelus

  • bestsales.ee

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

FITEK otsib potentsiaalikat MÜÜGITALENTI

Tripod Grupp OÜ

16. detsember 2018

OMNIVA otsib INFOÄRI MÜÜGIJUHTI

Eesti Post AS

16. detsember 2018

Teabevara