Tutvustame Müügijuhtimise Aastakonverentsi esinejat: Daniel Disney (UK)

Daniel Disney (UK)
Daniel Disney (UK)

Septembri lõpus toimuval Müügijuhtimise Aastakonverentsil esineb mees, kelle müügiblogil on üle 7 miljoni lugeja.

Danieli eesmärk on tutvustada müügiinimestele sotsiaalmeedia avaraid võimalusi, sest just viimasest on kujunenud kaasaja müügistrateegia vältimatu komponent. Müügiedu peitub olemasolevate tööriistade nutikas kombineerimises. Daniel tõestab, et sotsiaalmeedia täie potentsiaali rakendamisel, on võimalik edukalt kiirendada müügiprotsessi ja otse loomulikult KASVATADA müüki.

Viimase kümnendi jooksul on Disney kogemusi noppinud Avonis, 3AAAs ja mitmes suures IT firmas. 2015. aastal pani Daniel nurgakivi blogile The Daily Sales, mille lojaalne lugejaskond on tänaseks ületanud 200 000 piiri. Spetsialiseerudes müügile sotsiaalmeedias, tegutseb Disney käesoleva aasta algusest koolitajana ja peagi on oodata tema esimest raamatut „The Ultimate Guide to Social Selling“.

Daniel on eelnevalt esinenud Euroopa suurimal müügiüritusel Sales Innovation Expo (2017 ja 2018), olnud kohtunikuks Professional Sales Awardsil, pidanud loenguid Portsmouthi Ülikoolis ja loonud sisu, mis on jõudnud rohkem kui 7 miljoni silmapaarini.

Vaata Danieli müügiblogi: https://thedailysales.net/author/dandisney/ 

Osale arutelus

  • bestsales.ee

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

COMPENSA LIFE otsib PIIRKONNA MÜÜGIJUHTI

Compensa Life Vienna Insurance Group SE

31. august 2018

Teabevara