Amazonis suudavad vaid 2% üritajatest edukalt müüa

Amazoni agentuuri müügijuht Mihkel Moosel
Amazoni agentuuri müügijuht Mihkel Moosel

Amazon agentuuri Digital Merchant asutaja Mihkel Moosel tõi tänasel Müügijuhtimise aastakonverentsil näiteid, millised tooted on õnnestunud Amazonis edukalt müüa ja kuidas jõuda selle 2% hulka, kes seda edukalt teevad.

Mihkel Mooseli sõnul on unistus Amazonis edukalt müüa tõesti unistus.  Iga aasta liitub Amazoniga üle 700 000 uue müüja. Vähem kui 10% on aasta lõpuks alles. Vähem kui 2% on edukad. "Arvestada tuleb, et enam kui 70% ostlejatest ei liigu kaugemale avalehest," viitas Moosel ühele olulisele eeldusele, et katsetama hakata. Tähelepanu peab suutma kõita hetkega.

Kui otsustad katsetada, siis alusta oma võimaluste hindamisest:

Uuri välja kui suur on nõudlus ja käibepotentsiaal Sinu nišis. Selleks on mitmeid tasuta tööriistasid, mis seda aitavad prognoosida.

Mõtle, kas oled valmis tegema tootearendust, uuendusi?

Analüüsi, kas oled valmis vähemalt aasta katsetama?  

Kas suudad kasumlikult konkureerida? Hind pole oluline iga toote puhul, aga ei saa olla liiga palju turu keskmisest kõrgem

"Eestis on mitmeid edukaid elukutselisi Amazoni müüjaid, kuid seni ainult 1 "tavaline" ettevõte, kes suudab müüa üle 100 000 euro eest kuus. Paremini müüvad üldtarbekaubad. Kui on väga spetsiifilised tooted, siis inimesed ei leia otsingumootori kaudu õiget sõna. Teine oluline asi on toote disain. Kui oskad teha ilusa asja, mida kõik vajavad, siis seetõmbab tähelepanu. Kõige raskem on müüa kosmeetikat," kommenteeris Mihkel Moosel.

Osale arutelus

  • bestsales.ee

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Teabevara